رفتن به محتوای اصلی

شبکه نمایش موضوع هلوکاست را واقعی دانست!+ عکس

تاریخ انتشار:
یک نت ـ چگونه است که سایت وابسته به رسانه ملی جمهوری اسلامی، به طور ضمنی در خبر خود داستان فیلم پیانیست با موضوعیت هولوکاست را، یک ماجرای واقعی که سرگذشت زندگی یک یهودی در آن دوران است عنوان می­ کند؟!
شبکه نمایش موضوع هلوکاست را واقعی دانست!+ عکس

مجله اینترنتی "یک نت"؛ سایت شبکه نمایش به عنوان یکی از سایت­های رسمی خبری رسانه ملی جمهوری اسلامی، روز شنبه در خبری که درباره پخش فیلم سینمایی «کشتار» به کارگردانی رومی پولانسکی از این شبکه درج نمود.

فیلم سینمایی پیانیست، فیلمی است ساختگی درباره هولوکاست و ادعاهای پوشالی صهیونیست­ها در خصوص ظلمی که در جنگ جهانی دوم بر آنها وارد شده است، در اقدامی تأمل برانگیز داستان فیلم و در واقع ادعاهایی که در آن مطرح شده را تأیید کرده است. در قسمتی از این خبر چنین آمده است: «در سال ۲۰۰۲ سرانجام پولانسکی تصمیم گرفت فیلمی درباره جنگ جهانی دوم بسازد. در آن سال پولانسکی پیانیست را بر اساس رمان مرگ یک شهر اثر ولادیسلاو اشپیلمن ساخت. این رمان بر اساس داستان واقعی زندگی اشپیلمن نوشته شده است.»

سوالی که در اینجا مطرح می­شود این است که با وجود اینکه مسأله هولوکاست سال­هاست به عنوان ابزار و بهانه­ ای برای توجیه جنایات صهیونیست­ها در حق دیگر کشورهای جهان به کار می­رود، چگونه است که سایت وابسته به رسانه ملی جمهوری اسلامی، به طور ضمنی در خبر خود داستان فیلم پیانیست با موضوعیت هولوکاست را، یک ماجرای واقعی که سرگذشت زندگی یک یهودی در آن دوران است عنوان می­ کند؟!

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
بازگشت بالا