رفتن به محتوای اصلی

مواظب پستچي قلابي باشيد /مرد شیطان‌صفت در تعقيب كارگاهان

تاریخ انتشار:
یک نت ـ مرد شیطان‌صفت که با معرفی خود به‌عنوان پستچی، زنگ مجتمع‌های مسکونی را به صدا درمی‌آورد و با کشاندن زنان و دختران به داخل آسانسور و در خانه، دست به سرقت طلاها یا آزار و اذیت آنها می‌زد، درمرد اجرای آخرین نقشه‌اش ناکام ماند.
مواظب پستچي قلابي باشيد /مرد شیطان‌صفت در تعقيب كارگاهان

مرد شیطان‌صفت که با معرفی خود به‌عنوان پستچی، زنگ مجتمع‌های مسکونی را به صدا درمی‌آورد و با کشاندن زنان و دختران به داخل آسانسور و در خانه، دست به سرقت طلاها یا آزار و اذیت آنها می‌زد، در اجرای آخرین نقشه‌اش ناکام ماند.

کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران تحقیقات گسترده‌ای را برای دستگیری این مرد آغاز کرده‌اند اما هنوز موفق به شناسایی او نشده‌اند. آخرین قربانی پستچی قلابی، دختر نوجوانی بود که با کمک همسایه‌ها از دام این مرد رهایی یافت. پدر این دختر در گفت‌وگو با همشهری گفت: بعدازظهر شنبه، زمانی که دختر نوجوانم در خانه‌مان در بلوار مرزداران تنها بود، زنگ در به صدا درآمد و وقتی دخترم آیفون را جواب داد، صدای مردی را شنید که می‌گفت پستچی است و نامه‌ای آورده است.

وی ادامه داد: دخترم از این مرد خواست که نامه را از زیر در به داخل خانه بیندازد اما وی مدعی شد که نامه مهم است و باید از‌سوی گیرنده، امضا شود. دخترم به تصور اینکه نامه مهمی است، به مقابل در رفت اما به محض اینکه در را باز کرد با مرد جوان و قدبلندی روبه‌رو شد که یک موتورسیکلت طرح هوندای مشکی‌رنگ کنارش پارک شده بود. مرد جوان بی‌آنکه چیزی بگوید، دخترم را به داخل حیاط خانه هول داد و قصد داشت او را مورد آزار و اذیت قرار دهد که همسایه‌ها با شنیدن سروصدا و فریادهای دخترم متوجه ماجرا شدند و خودشان را به او رساندند. پستچی قلابی نیز پیش از اینکه بتواند نقشه شومش را عملی کند، با دیدن همسایه‌ها سوار موتورش شد و به سرعت فرار کرد.

براساس این گزارش، پیش از این نیز پستچی قلابی چندین زن و دختر جوان را در پایتخت، قربانی نقشه‌های شوم خود کرده بود. این مرد پس از اینکه زنگ مجتمع مسکونی را می‌زد و صدای زنی را از پشت آیفون می‌شنید، مدعی می‌شد که پستچی است و بسته یا نامه مهمی آورده است. طعمه‌های او نیز برای گرفتن بسته یا نامه، سوار آسانسور می‌شدند تا به مقابل در بروند اما مرد شیطان‌صفت با رساندن خودش به داخل پارکینگ، منتظر می‌ماند تا آسانسور برسد و به محض باز‌شدن در، طعمه‌هایش را غافلگیر و با تهدید چاقو، نقشه‌هایش را اجرا می‌کرد.

این مرد، جوانی حدودا 25ساله، با قدی بلند و چشم و ابروی مشکی است که معمولا لباس‌های اسپرت به تن می‌کند. او با یک موتورسیکلت طرح هوندای مشکی به سراغ طعمه‌هایش می‌رود و دست به سرقت طلاها یا آزار و اذیت آنها می‌زند. تصویر چهره‌ نگاری‌شده این مرد، تنها سرنخی از اوست که در اختیار پلیس قرار دارد و کسانی که وی را می‌شناسند یا از مخفیگاهش خبر دارند، می‌توانند اطلاعات خود را از طریق شماره تماس‌های 51055574 و 51055516 در‌اختیار کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران قرار دهند.

منبع:هشمهري آنلاين

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
بازگشت بالا