چند دقيقه از برنامه ها به تبليغات كانديداها اختصاص داده شد + ساعت و دقيقه
به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون فارس، با آغاز زمان تبلیغات کاندیداهای ریاست جمهوری، رسانه ملی به مدت 19 روز آنتن خود را در اختیار کاندیداها قرار داد تا در این مدت برنامههای خود را برای مردم ایران چه در داخل ایران و چه در خارج از ایران بازگو کنند.
البته این برنامهها، سوای از برنامههایی است که با حضور نمایندگان کاندیداها در سایر برنامهها به روی آنتن رفت. همچنین اخبار سخنان کاندیداها در استانهای مختلف که در بخشهای مختلف خبری پخش میشد نیز سوای این برنامههای مستقیم است.
به گزارش فارس، رسانه ملی به مدت 19 روز از 14 تا 22 خردادماه بدون وقفه و طبق برنامهریزی دقیق، آنتن خود را در اختیار 8 کاندیدای ریاست جمهوری قرار داد.
طبق این برنامهریزی، در رادیو هفت برنامه برای نامزدها گذاشته شد و هر کاندیدا به مدت 315 دقیقه معادل 5 ساعت و 25 دقیقه فقط در رادیو فرصت داشت تا برنامههای خود را بازگو کند.
همچنین تلویزیون نیز سوای مناظرهها، هفت برنامه ویژه کاندیداها به روی آنتن برد. در این برنامهریزی هر نامزد حدود 6 ساعت و 45 دقیقه فرصت داشت تا برنامههای خود را در شبکههای یک، دو، سه، چهار و جام جم برای مخاطبان بازگو کند.
در جمع تلویزیون به هر کاندیدا 405 دقیقه زمان اختصاص داده و در مجموع کاندیداها 3 هزار و 240 دقیقه در تلویزیون فرصت داشتهاند.
سه مناظره نیز اگر به احتساب آغاز مناظره در ساعت 16 و پایان آن هم زمان با اذان مغرب محاسبه شود، 3 هزار و 84 دقیقه زمان در اختیار کاندیداهاست که اگر این زمان را تقسیم بر 8 به تعداد کاندیداها کنیم، هر نامزد حدود 385 دقیقه فرصت در سه مناظره داشته است(128 دقیقه در هر مناظره).
در نهایت و با جمع این اعداد به عدد 8 هزار و هشتصد و چهل و چهار دقیقه میرسیم.
در حقیقت صداوسیما در مدت برگزاری تبلیغات ریاست جمهوری، آنتن خود را به مدت 147 ساعت و 40 دقیقه فقط در اختیار نامزدها قرار داده است. همانطور که پیشتر اشاره شد، این زمان بدون احتساب برنامههای جانبی دیگر صداوسیما برای کاندیداها است.
افزودن دیدگاه جدید