رفتن به محتوای اصلی

دردناک‌ترین جنایت آمریکا در خلیج فارس+ تصاویر

تاریخ انتشار:
یک نت ـ پرواز مسافربری شماره 655 شرکت هواپیمایی ایران ایر که با شناسه IR655 از بندرعباس به مقصد دبی در تاریخ 12 تیرماه سال 1367 (3 ژوئیه 1988) در حرکت بود، با شلیک موشک هدایت شونده از ناو یو اس اس وینسنس متعلق به نیروی دریایی آمریکا بر فراز خلیج فارس سرنگون شد و تمامی 290 سرنشین آن از جمله 66 زن و کودک شهید شدند.
دردناک‌ترین جنایت آمریکا در خلیج فارس+ تصاویر

پرواز مسافربری شماره 655 شرکت هواپیمایی ایران ایر که با شناسه IR655 از بندرعباس به مقصد دبی در تاریخ 12 تیرماه سال 1367 (3 ژوئیه 1988) در حرکت بود، با شلیک موشک هدایت شونده از ناو یو اس اس وینسنس متعلق به نیروی دریایی آمریکا بر فراز خلیج فارس سرنگون شد و تمامی 290 سرنشین آن از جمله 66 زن و کودک شهید شدند.

12 تیر سالگرد روزیست که تنفر ما از آمریکا یک مرحله بیشتر می‌شود؛ آری، همان روزی که به دستور سران کاخ به ظاهر سفید تعداد 290 سرنشین بی‌پناه در اوج مظلومیت و بی‌گناهی مانند یک گل، پرپر شدند.

16خدمه، 53 زن و 65 بچه 2 ماهه تا 12 ساله، 156مرد ایرانی، پاکستانی و هندی و بعضاً اروپایی تنها به جرم اینکه سوار بر هواپیمایی نظام جمهوری اسلامی، خار چشم آمریکا یعنی ایران شده‌اند، بر بالای آب‌های نیلگون همیشه فارس پر پر شدند؛ حمله‌ای ناجوانمردانه...

درست است خباثت و نجاست سیاست آمریکا و تمام ریزه خوارانش چه از شیوخ عرب چه از تجار و سیاسیون عجم و حتی مدعیان حقوق بشر که بر خلاف نام‌هایشان هم تلخند و هم لاعباد... را نمی‌شود پاک کرد با تمام آب‌های آزاد و غیر آزاد دنیا.

اما نکته قابل توجه اینجاست که پیکر مطهر همین مسافران بهشت که در آبهای آزاد! به جرم بی‌گناهی شناور شد برای همیشه صفت انسانیت را از نام‌های این نااهلان و نامردان عالم پاک کرد.

و چه قدر زشت می‌شود آمریکا با برچسب مبارزه با تروریسم...

امروز آمریکا دارد جزای اعمالش را می‌دهد؛ بیداری اسلامی که امروز گریبانگیر آمریکا و ایادیش شده ضربه شصتی است از نظام ضد ظلم و ضد وحشیگری و ضد بی‌منطق بودن یعنی جمهوری اسلامی ایران.

امروز ما به رهبری اماممان سید علی خامنه‌ای با هر حرکتمان خنجری در قلب کاخ سفید فرو می‌بریم از حماسه سیاسی بگیر تا زنده نگه داشتن نام شهدای فتنه 88، شیخ حسن شحاته، پرواز ایرباس یا همان مسافران بهشت و الحق که تمامی این سلسله سبز از سال 42 تا 92 مسافر بهشتند؛ هر حادثه‌ای چه تلخ و چه شیرین قوتی است بر اندام تنومند ایران اسلامی و خنجری است در قلب آمریکایی که رو به انزواست...

حالا این مزدوران چه به نوچه‌های خود مدال افتخار و جایزه صلح نوبل و یا حتی جایزه‌های سینمایی هم بدهند یا ندهند چیزی از قله پستی و فرومایگیشان کم نمی‌کند.

روزی خواهد رسید ماتحت لوای انقلاب جهانی مهدی (عج) انتقاممان را از قاتلین عمار و سمیه در قبل از حکومت اسلامی رسول الله... تا قاتلین بی‌گناهان امروز فلسطین، عراق و سوریه خواهیم گرفت.

آمریکا از دست ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر...

در ادامه بخش سوم و پایانی پوسترهای طراحی شده با موضوع این واقعه تروریستی را مشاهده می‌کنید:

 

 

تصاویر کمتر دیده شده قطعات به جامانده از هواپیمای مسافربری ایرباس مربوط به پرواز655

 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
بازگشت بالا