تابلو روان پارساتابلو

یک نت ـ تابلو روان یکی از نمایشگرهای اصلی صفحه نمایش است که به صورت تجاری مورد استفاده قرار می گیرد. بزرگترین مزیت تابلو روان مصرف کارآمد و کم مصرف آن است که مخصوصاً برای وسایل دستی و قابل شارژ مانند موبایل و تبلت مورد نیاز است.
تابلو روان پارساتابلو

یک نت ـ تابلو روان پارساتابلو

تابلو روان به چه معناست؟

تابلو ال ای دی یک فناوری نمایشگر صفحه نمایش است که از پنل LED به عنوان منبع نور استفاده می کند. در حال حاضر، تعداد زیادی از دستگاه های الکترونیکی، اعم از کوچک و بزرگ، از صفحه نمایش ال ای دی به عنوان صفحه نمایش و به عنوان یک رسانه تعامل بین کاربر و سیستم استفاده می کنند. دستگاه های الکترونیکی مدرن مانند تلفن همراه، تلویزیون، تبلت، مانیتور کامپیوتر، صفحه نمایش لپ تاپ و غیره از تابلو روان برای نمایش خروجی خود استفاده می کنند.

تابلو روان یکی از نمایشگرهای اصلی صفحه نمایش است که به صورت تجاری مورد استفاده قرار می گیرد. بزرگترین مزیت تابلو روان مصرف کارآمد و کم مصرف آن است که مخصوصاً برای وسایل دستی و قابل شارژ مانند موبایل و تبلت مورد نیاز است. یک صفحه نمایش LED از تعدادی پنل ال ای دی تشکیل شده است که به نوبه خود از چندین ال ای دی تشکیل شده است. ال ای دی ها نسبت به سایر منابع ساطع کننده نور که می توانند به صورت جایگزین استفاده شوند، مزایای بی شماری دارند. علاوه بر مصرف انرژی، ال ای دی ها درخشندگی بیشتر و شدت نور بیشتری تولید می کنند. صفحه نمایش LED با صفحه نمایش فلورسنت خلاء مورد استفاده در برخی از لوازم الکترونیکی مصرفی مانند استریو اتومبیل، ضبط کننده کاست ویدیویی و غیره متفاوت است و از این رو، این دو نباید با یکدیگر اشتباه گرفته شوند.

https://www.yeknet.ir/sites/default/files/media/image/21_2.jpg

صفحه نمایش LED یک بیلبورد است که امروزه به عنوان یک رسانه تبلیغاتی دیجیتال در شهرها، جاده ها، پارک ها، برج ها، پارک های تجاری، هتل ها و حتی فضاهای داخلی مانند سالن های ورزشی، سالن ها و غیره استفاده می شود. استفاده می شود.

تابلو روان در دو نوع تابلو روان Outdoor و صفحه نمایش ال ای دی داخلی طراحی و تولید می شود.

در میان تابلو های تبلیغاتی ، می توان به سراغ تابلو های دیگری نیز رفت که کاربرد ها و قیمت های متفاوتی دارند. به عنوان مثال تابلو فلکسی از دسته تابلو های تبلیغاتی می باشد که به صورت حروف برجسته سردر بسیاری از فروشگاه ها ، شرکت ها یا سازمان ها استفاده می شود.

چگونه تلویزیون شهری بسازیم؟

کنار هم قرار دادن یک ماژول LED تمام رنگی (ماژول تمام رنگی) با یک کنترلر اختصاصی و منبع تغذیه فراوان برای کابینت های شهر و کنار هم قرار دادن کابینت ها یا نمایشگرهای LED به سبک شهری. نوع کنترلر با توجه به تعداد ردیف های پنل LED و بسته به نیاز مشتری به کنترلر به صورت آنلاین یا آفلاین تعیین می شود. تعداد منابع تغذیه نیز بر اساس تعداد کل LED های استفاده شده در تلویزیون شهری تعیین می شود.

تلویزیون های شهری ال ای دی در تراکم های مختلفی تولید و عرضه می شوند. همانطور که می دانید ماژول LED تمام رنگی دارای تراکم های متفاوتی است. ماتریس نقطه ماژول های LED در مرکز LED دوگانه قرار گرفته است. یکی دیگر این است که هر چه فاصله کمتر باشد، چگالی ماژول ال ای دی بیشتر است و وضوح تصویری که ارائه می دهد بهتر و بهتر است و تلویزیون شهری با p10، p12، p13 و غیره عرضه خواهد شد. اینکه انتخاب ماتریس نقطه به هدف استفاده از نمایشگر در فضای داخلی یا خارجی، میزان هزینه در نظر گرفته شده و ارتفاع نصب مانیتور برای تعیین بستگی دارد. ده حداقل فاصله است که به صفحه نمایشگر بستگی دارد.

قابلیت های تلویزیون شهری

تلویزیون شهری پیشرفته می تواند متن، عکس و فیلم را با تمام فرمت های معمولی به صورت تمام رنگی (16 میلیون رنگ) پخش کند.

دارد

از ویژگی ها و مزایای تلویزیون های شهر می توان به کیفیت بالا و قیمت پایین و پشتیبانی و خدمات پس از فروش آنی به دلیل واردات مستقیم و بی وقفه قطعات از بهترین و معتبرترین سازندگان جهانی اشاره کرد.

نمایشگرهای LED All-in-One Direct View

نمایشگرهای LED All-in-One Direct ViewSonic تصاویری بزرگتر از حد معمول تا 216 اینچ و نصب، بهره برداری و نگهداری آسان را ارائه می دهند. طراحی زیبا، تجربه تماشای یکپارچه را افزایش می دهد و به راحتی با محیط اطراف در فضاهایی مانند ادغام می شود. لابی ها، سالن ها، اتاق های هیئت مدیره و اتاق های کنفرانس.

تصاویری درخشان با جزئیات خیره کننده در 4K UHD

از جزئیات واضح 4K Ultra HD واقعی با 8.3 میلیون پیکسل روی صفحه لذت ببرید. سری 4K همچنین با پشتیبانی از HDR/HLG برای تصاویر پویاتر ارائه می شود. این تجربه بصری پیشرفته برای هر گونه استفاده حرفه ای، تجاری یا سرگرمی ایده آل است. ایده آل برای موسسات تحقیقاتی، صنایع مهندسی، اتاق جلسات، پذیرش و تقویت اتاق های VIP، سالن ها و سینماهای خانگی.

باریک، براق و بزرگتر از 9 نمایشگر LCD 75 اینچی در کنار هم، صفحه نمایش 5 میلی متری بدون قاب، محتوا را بدون حاشیه بدون دوخت برای تجربه بصری ممتاز ارائه می دهد. با ضخامت مینیمالیستی 35 میلی‌متری، این صفحه‌نمایش پیچیدگی فوق‌العاده‌ای را به نمایش می‌گذارد که هر طراحی داخلی را تکمیل می‌کند.

اسپیکرهای هارمن کاردون یک تجربه صوتی بسیار فراگیر را ارائه می دهند

بلندگوهای هارمن کاردون در سطح استودیو، صدایی با کیفیت بالا تولید می‌کنند که بدون توجه به جایی که در اتاق هستید، وضوح را مشخص می‌کند. با دو مجموعه 20 واتی از تویترهای درجه یک، ووفرها و رادیاتورهای غیرفعال که در یک شناسه بسیار نازک بسته بندی شده اند، بافت صوتی عمیق فراموش نشدنی را خواهید شنید.

ادغام همه کاره برای نصب بدون دردسر

ساده و سریع، به طور کامل با سیستم های منبع تغذیه، کنترل، دوخت تصویر و نمایش یکپارچه شده است، تنها کاری که باید انجام دهید این است که صفحه نمایش را روشن کنید.

طراحی مدولار که امکان نصب بدون زحمت را فراهم می کند

ماژول های مجزا به طور خودکار در محل نصب خود نسبت به بقیه تنظیمات پیکربندی و کالیبره می شوند. بنابراین، یک صفحه نمایش را می توان تنها در ۲ ساعت توسط ۲ نفر نصب کرد*.

تعمیر و نگهداری آسان تمام جلو

با ابزار مکش خلاء الکتریکی ما، ماژول های ال ای دی را می توان در حالی که صفحه نمایش روشن است تعویض کرد. این بدان معنی است که هر کسی می تواند یک قطعه معیوب را برای تعمیر و نگهداری سریع و آسان جایگزین کند.

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده