رفتن به محتوای اصلی

کی‌روش: تاج می‌خواهد از زیر بار مسئولیت شانه خالی کند

تاریخ انتشار:
یک نت ـ همانطور که کفاشیان گفته تاج می‌خواهد همه را از خود راضی نگه دارد و این باعث می‌شود او از زیر بار مسئولیت شانه خالی کند. تاج در صحبت های اخیرش گفته کفاشیان شاهد است او چیزی را برخلاف خواسته‌های من مطرح نکرده در حالی که واقعیت چیز دیگری است. از شما می‌خواهم به صحبت‌های کفاشیان که در نشست خبری با حضور من و تاج انجام شد رجوع کنید.
کی‌روش: تاج می‌خواهد از زیر بار مسئولیت شانه خالی کند

کارلوس کی‌روش در گفت‌وگو با خبرنگاران ورزشی خبرگزاری فارس و ایسنا، در خصوص صحبت‌های تاج گفت: همانطور که کفاشیان گفته تاج می‌خواهد همه را از خود راضی نگه دارد و این باعث می‌شود او از زیر بار مسئولیت شانه خالی کند. تاج در صحبت های اخیرش گفته کفاشیان شاهد است او چیزی را برخلاف خواسته‌های من مطرح نکرده در حالی که واقعیت چیز دیگری است. از شما می‌خواهم به صحبت‌های کفاشیان که در نشست خبری با حضور من و تاج انجام شد رجوع کنید.

وی ادامه داد:‌کفاشیان در این نشست گفت مشکل بزرگ این است که تاج می‌خواهد همه را از خود راضی نگهدارد اما واقعیت این است که من هیچ وقت نخواستم این تحمیل را ایجاد کنم که بازیکنان ملی‌پوش در لیگ قهرمانان و جام حذفی شرکت نکنند. تنها حرف من این است که فوتبال ایران باید تصمیم بگیرد اولویت با کیست. یکی از آن افراد تاج است اما او از زیر بار مسئولیت شانه خالی می‌کند.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در ادامه باز هم با اشاره به صحبت‌های تاج اظهار داشت: او می‌خواهد طبق صحبت‌های من لیگ و جام حذفی را تا 17 فروردین تمام کند اما سؤال این است پشت این کار چه مسائلی وجود دارد. شما می‌خواهید مربیان و بازیکنان را فدای سرعت کنید و سه روز سه روز مسابقات بگذارید تا لیگ و جام حذفی تا 17 فروردین تمام شود؟ آن هم در شرایطی که 4 باشگاه‌ ما که 90 درصد بازیکنان ملی‌پوش را دارند بعد از پایان لیگ درگیر لیگ قهرمانان هستند و ما تنها دو هفته زمان برای آمادگی در جام جهانی داریم. فدراسیون مشخص کند آیا دو هفته فرصت مناسبی برای جام جهانی است.

 سرمربی تیم ملی افزود: جلسه ای که با کاظمی داشتم او هم گفت نمی شود لیگ و جام حذفی را بدون ایجاد فشار بر تیم ها تا ان تاریخ برگزار کرد. من کنار مربیان و باشگاه ها ایستاده ام تا فشاری پیش نیاید. فوتبالایران باید این تصمیم را اعلام کند که دو هفته فرصت مناسبی برای آماده سازی جام جهانی هست یا خیر. این چیزی است که باید الان اعلام شود.

برچسب‌ها

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
بازگشت بالا