نبش قبر یک امامزاده برای یافتن گنج + تصاویر

یک نت ـ در پی طمع ورزی عده ای سودجو، متأسفانه آرامگاه امامزاده محمد(ع) از نوادگان امام موسی کاظم(ع) واقع در روستای "یانه سر" از توابع شهرستان "کردکوی" مورد جسارت، تخریب و نبش مزار قرار گرفت!
نبش قبر یک امامزاده برای یافتن گنج + تصاویر

به گزارش خبرگزاری اهل‏بیت(ع) ـ ابنا ـ در پی طمع ورزی عده ای سودجو، متأسفانه آرامگاه امامزاده محمد(ع) از نوادگان امام موسی کاظم(ع) واقع در روستای "یانه سر" از توابع شهرستان "کردکوی"  مورد جسارت، تخریب و نبش مزار قرار گرفت!

 «حاج محمدرضا رجایی» منتخب شورای اسلامی روستای یانه سر در گفتگو با سایت های محلی استان گلستان، با اشاره به اینکه شخصا در مرقد این امامزاده ـ در محله "خوش انگور" یانه سر ـ حضور داشته گفت: متأسفانه جسارت و تخریب قبر به حدی بود که سنگ لحد را هم از قبر برون کشیده بودند؛ اما هنوز مشخص نیست که به بدن شریف این امامزاده جسارت شده باشد.

وی خاطر نشان کرد: بعد از بازسازی قبر، بسیجیان ولایتمدار و عاشق اهل بیت(ع) روستا در امامزاده به ذکر مصیبت و عزاداری پرداختند و این عمل زشت خائنانه را محکوم کرده و خواستار پیگیری این موضوع توسط مسئولین اجرایی  و ماموران امنیتی و نیروی انتظامی شدند.

بازسازی محل تخریب

به نوشته سایت کردکوی نیوز، معروف است که در محدوده یانه سر و خوش انگور گنج های فراوانی مدفون است و احتمال می رود این اقدام نیز به منظور یافتن گنج و سرقت اموال امامزاده صورت گرفته باشد.

استان های گلستان و مازندران به عنوان ملجأ و مأوای خاندان پیامبر(ص) و موطن حاکمان شیعه زیدی، مرعشی و آل بویه، دارای مراقد مطهر زیادی از امامزادگان شریف است. 

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده