اختلاف قلعه نويي و فتح الله زاده به اوج رسيد/سکوت فتح‌الله‌زاده باعث تعجبم شد

یک نت ـ امیر قلعه‌نویی در کنفرانس مطبوعاتی قبل از دیدار مقابل بوریرام تایلند در مرحله رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، گفت: به نظر من هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و این بازی حالت حذفی دارد. آنها چندین بازیکن چند ملیتی دارند دو بازی گذشته آنها را آنالیز کردیم تیم بسیار خوبی هستند و فکر می کنم در هفت بازی هفت گل خورده‌اند. آنها به سرعت در حمله شرکت می‌کنند. بازیکنان بزرگی دارند که می توانند در نتیجه اثر بگذارند.
سکوت

 به گزارش خبرگزاری فارس، امیر قلعه‌نویی در کنفرانس مطبوعاتی قبل از دیدار مقابل بوریرام تایلند در مرحله رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، گفت: به نظر من هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و این بازی حالت حذفی دارد. آنها چندین بازیکن چند ملیتی دارند دو بازی گذشته آنها را آنالیز کردیم تیم بسیار خوبی هستند و فکر می کنم در هفت بازی هفت گل خورده‌اند. آنها به سرعت در حمله شرکت می‌کنند. بازیکنان بزرگی دارند که می توانند در نتیجه اثر بگذارند.

وی افزود: بعد از دیدار با داماش روحیه خوبی داریم خوشبختانه با برد خوب مقابل داماش از لحاظ روحی و فنی خوب بودیم. اینها نشانه‌هایی از این است که فردا بازی خوبی انجام دهیم هدف اول ما گل نخوردن است روی نقاط ضعف آنها کار کردیم و تیم ما از نظر نفراتی آماده است و بازیکنانی مثل نکونام کم استراحت کرده بودند و حالا امیدواریم به شرایط آرمانی خود برسیم.

قلعه‌نویی در مورد مصدومان استقلال گفت: مطمئنا جمشیدیان را در اختیار نداریم و او در این دیدار نمی‌تواند باشد، البته آندرانیک شرایط بازی را داشت اما به دلیل اینکه سلامتی بازیکن برای ما از همه چیز مهمتر است از او استفاده نمی‌کنیم تا مشکلی برایش به وجود نیاید.

سرمربی استقلال در مورد شناختش از بوریرام عنوان کرد: بوریرام در دیدارهایی که از این تیم دیدیم با 3 مدافع بازی می‌کند در مورد تک‌تک نفرات آنها نمی‌توانم صحبت کنم. کاپیتان بوریرام بازیکن بسیار خوبی است و بازیکن شماره 9 این تیم توان بسیار زیادی دارد.

وی در خصوص حضور هواداران در بازی فردا گفت: امیدوارم هواداران کمک کنند و اتفاقی نیفتد که شرمنده آنها شویم حضور هواداران بسیار مهم است آنها یار اول استقلال هستند. برخی می‌گویند هواداران یار دوازدهم هستند اما فکر می‌کنم فرد فرد آنها حضورشان برای ما موثر است. فردا حداقل 80 هزار نفر به ورزشگاه می‌آید از پروین تشکر می‌کنم که استقلال را رنگی ندید. رویانیان هم با ما تماس گرفت و از خیلی‌ها که مثل درودگر اعلام کردند به تیم ما کمک می‌کنند متشکرم.

سرمربی استقلال در مورد اختلافش با علی فتح‌الله‌زاده عنوان کرد: شاید جای سوال این جا نباشد. سوال حاشیه‌ای است اگر نگاه ملی داشتی نباید این سوال را می‌پرسیدی. باید بعد از بازی این سوال می‌شد اما به احترام شما جواب می‌دهم. هم من و هم فتح‌الله‌زاده دنبال نتیجه هستیم باید تشکر کنم از کادرفنی که تنها 30 تا 40 درصد گرفتند، امسال هم هنوز پولی نگرفتند. ما ایراد به توپ‌ها گرفتیم و به سازمان لیگ انتقاد کردیم اما نمی‌دانیم چرا آقایان وارد شدند روزی که روی چمن آزادی آن جشن برگزار شد هیچ کس اعتراض نکرد آن جا هم منافع قلعه‌نویی بود؟ بعد از 32 سال حق نداریم در این مورد حرف بزنیم و انتقادی را مطرح کنیم؟ نمی‌دانم چه شد که گفتند سیل راه افتاده است آقایان به مجلس رفتند من از تولیدکنندگان داخلی عذرخواهی می‌کنم که چنین صحبت‌هایی را مطرح کردند و هر چه دلشان خواست بیان کردند. اگر صحبت در مورد تولیدات داخلی است چرا رفتند مجلس و آن صحبت‌ها را زدند؟ من در مورد منفعت مملکتم صحبت می‌کنم آن روز که پیش آقای هاشمی رفتم آیا برای منعفت من بود؟ آیا دریاچه ارومیه هم برند مجید دارد چرا که در مورد آن نیز صحبت کردم. گفتیم رنگ لباس برای ما مشکل دارد یا کیفیت توپ بد است چرا که ایرانی لیاقتش بسیار بیشتر است و کشور بسیار خوبی داریم.

وی افزود: در این چند سال همیشه در مورد زمین انتقاد کردند چرا که بهترین‌ها در ایران داریم. حضرت علی می‌گوید همیشه حق را بگو یک دقیقه زندگی با عزت بسیار بهتر از زندگی با ذلت است. از فتح‌الله‌زاده توقع داشتم. وقتی راجع به خودش می‌شود سریع می‌رود در 90 صحبت می‌کند. خدا پدر امور حقوقی ما را بیامرزد که هیچ دخالتی نکرد. یک مصاحبه‌ای این دوست ما انجام داده که داریم مدارک جمع می‌کنیم. من اختلافی با فتح‌الله‌زاده ندارم زیرا زیرمجموعه مدیرعامل هستم او باید در بحث برنامه 90 ورود می‌کرد اگر خدای نکرده جایی بروم و کوچکترین توهینی به زیرمجموعه من شود ورود می‌کنم حتی اگر من را بردارند. با فتح‌الله‌زاده اختلافی ندارم اما او در این 10 روز سکوت کرد که باعث تعجب من شد حرف‌هایی دارم که در آینده می‌زنم.

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده