مواضع سلطاني‌فر درباره انتخاب مديرانش

یک نت ـ وزير پيشنهادي ورزش و جوانان، نظرات خود را در رابطه با حضور مديران ورزشي‌ در ورزش و انتخابات کميته ملي المپيک اعلام کرد.
سلطانی فر

به گزارش یک نت، مسعود سلطاني فر درباره انتخاب مديران وزارت ورزش و جوانان گفت: در روزهايي که نشستهاي مختلفي با دست اندرکاران حوزه ورزش و جوان چه در مجلس يا نشستهاي تخصصي با اساتيد دانشگاه و اصحاب رسانه داشتم يکي از نقدهاي مهم آنها استفاده از افراد نا آشنا در اين وزارتخانه به ويژه در حوزه ورزش بود.

وزير پيشنهادي ورزش و جوانان در دولت يازدهم که بايد براي گرفتن راي اعتماد نمايندگان مجلس در صحن علني به توضيح برنامه هايش بپردازد، گفت: درصورت گرفتن راي اعتماد از مجلس، براي پستهاي اجرايي و مديريتي به خصوص در فدراسيونها ورزشي با کسي تعارف ندارم و اين مناصب را به هيچ مقامي سياسي و اقتصادي غيرمتخصص و نا آشنا پيش کش نمي‌کنم.

سلطاني فر افزود: برنامه هاي من با کمک مديران آشنا به حوزه ورزش و با تجربه عملياتي مي‌شود، براي همين اعلام مي‌کنم شيوه من براي انتخاب مديرانم استفاده از افراد پرکار، متخصص، توانمند و مطلع در پستهاي اجرايي و مديريتي است.

وزير پيشنهادي دولت در مورد انتخاب روساي فدراسيونها هم گفت: 15 فدراسيون با سرپرست اداره مي‌شود و تعدادي هم درگير تعليق از سوي فدراسيونهاي بين المللي خود هستند، برنامه من براي فدراسيونهاي ورزشي همانطور که اعلام کرده ام استقلال کامل مجامع در انتخاب افراد آگاه و دلسوز براي ورزش کشور است و وزارت ورزش و جوانان تنها نظارت خواهد داشت.

وي در مورد انتخابات کميته ملي المپيک هم گفت: مشي من در اين قسمت هم مانند فدراسيونهاست، طبق قانون کميته بين المللي المپيک چارچوب کار روشن است و وزارت ورزش دخالتي نخواهد کرد.

سلطاني فر در مورد حوزه مديران کل استانها وزارت ورزش و جوانان گفت: در برنامه هاي اعلامي به مجلس گفته ام تمرکز کاري ما بر روي تهران نخواهد بود و با بررسي وانتخاب مديران با تجربه و داراي کارنامه موفق در استانها به ويژه مناطق محروم، سهم اين مناطق هم در بخشهاي ورزش و جوانان رعايت خواهد شد.

وزير پيشنهادي ورزش و جوانان در مورد نظر برخي کارشناسان برجدا شدن حوزه جوانان از ورزش در اين وزارتخانه گفت: برنامه ما براساس دو بخش ورزش و جوانان است و بعد از يکسال با تشکيل کار گروهي تخصصي ميزان موفقيت وزارت خانه در تحقق برنامه هايش در حوزه جوانان را برررسي مي کنيم، اگر برنامه ها کامل و موفق اجرا شده بودند به همين منوال کار را ادامه مي دهيم، در غير اينصورت با بررسي جامع و استفاده از نظر کارشناسان مجرب طرح ديگري براي متضرر نشدن حوزه جوانان تقديم دولت و مجلس مي کنيم.

 

منبع: ایسنا

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده