رفتن به محتوای اصلی

راه هایی معجزه آسا برای درمان نازایی در مردان

تاریخ انتشار:
یک نت ـ این روزها علت اکثر ناباروری های زنان مشکلات مربوط به مردان می باشد . بنابراین لازم است هر مرد قبل از این که برای بارداری همسرش اقدام کند برنامه ریزی دقیقی داشته باشد تا همسرش بتواند یک بارداری موفق را پشت سر بگذارد . اگر شما از آن دسته مردان هستید که پزشک علت ناباروری همسرتان را ضعیف بودم اسپرم شما می داند قبل از مصرف هر گونه دارو ابتدا نکته هایی که در زیر ذکر کرده ایم مطالعه نمایید .
راه هایی معجزه آسا برای درمان نازایی در مردان

این روزها علت اکثر ناباروری های زنان مشکلات مربوط به مردان می باشد . بنابراین لازم است هر مرد قبل از این که برای بارداری همسرش اقدام کند برنامه ریزی دقیقی داشته باشد تا همسرش بتواند یک بارداری موفق را پشت سر بگذارد . اگر شما از آن دسته مردان هستید که پزشک علت ناباروری همسرتان را ضعیف بودن اسپرم شما می داند قبل از مصرف هر گونه دارو ابتدا نکته هایی که در زیر ذکر کرده ایم مطالعه نمایید .

۱ – مصرف الکل و نیکوتین باعث ضعیف شدن اسپرم می شود . اگر شما الکلی هستید قبل از تصمیم به بارداری همسرتان مصرف الکل را قطع کنید .

۲ – شاید شما به یکی از انواع مواد مخدر مثل سیگار اعتیاد داشته باشید . قبل از این که هر گونه تصمیمی برای تولد فرزندتان بگیرید از پزشکتان بخواهید که شما رو مورد بررسی قرار دهد . شاید مصرف مواد مخدر در حرکت و میزان اسپرم تاثیرگذار باشد .

۳ – استفاده مرتب از استخرهای آب داغ ، وان آب گرم و سونا به دلیل حرارتی که دارند روی بیضه ها تاثیر میگذارند و موجب حرکت پایین اسپرم می شود .

۴ – لباس های زیر مردانه ای که استفده می کنید باید آزاد و گشاد باشد . استفاده از شورت های تنگ مانند شورت های شنا روی بیضه ها تاثیر  گذاشته و اسپرم مردان را ضعیف می کند .

۵ – اگر دوچرخه سواری را دوست دارید برای مدتی این فعالیت بدنی را کنار بگذارید . ورزش هایی از قبیل دوچرخه سواری روی فعالیت اسپرم تاثیر منفی می گذارد .

۶ – در برنامه غذایی شما باید موادی وجود داشته ابشد که حاوی روی باشد . روی باعث تقویت اسپرم در مردان می شود .

۷ – رابطه جنسی دهانی بخاطر آنزیم هایی که در بزاق وجود دارد باعث نابود شدن اسپرم های قوی می شود .

۸ – این روزها انواع مواد و پمادها در بازار با عنوان تقویت کننده ، تاخیری و … به فروش می شود . تاثیر این مواد روی اسپرم مثل تاثیر بزاق است . بهتر است از این مواد استفاده نشود .

۹ – داشتن خواب کافی هم الزامی است . خواب کم و کوتاه مدت نیز یکی از دلایل نازایی در مردان است .

برنامه ریزی برای تولد یک نوزاد سالم یکی از مهمترین برنامه ریزی های زندگی است . این نکات به ظاهر ساده را جدی بگیرید .

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
بازگشت بالا