رفتن به محتوای اصلی

نخستین عکس مهدی کریمیان بعد از به هوش آمدن در بیمارستان

تاریخ انتشار:
یک نت ـ مهدی کریمیان که در ساعات ابتدایی دیروز وضعیت خوبی نداشت، بعد از به هوش آمدن شرایطش بهتر شد و امروز از آی سی یو به بخش منتقل شده است.
نخستین عکس مهدی کریمیان بعد از به هوش آمدن در بیمارستان

مهدی کریمیان که در ساعات ابتدایی دیروز وضعیت خوبی نداشت، بعد از به هوش آمدن شرایطش بهتر شد و امروز از آی سی یو به بخش منتقل شده است.

به گزارش مجله اينترنتي يك نت زینی زاده مدیرعامل تراکتورسازی علت آسیب دیدگی شدید کریمیان و راه یافتن او به آی.سی.یو را یک نزاع خیابانی بر سر یک تصادف اعلام کرد.

در شرایطی که علت آسیب دیدن مهدی کریمیان و حضور این هافبک نام آشنا در آی.سی.یو یک سانحه ی رانندگی و برخورد با درخت و پرت شدن عنوان شده بود، زینی زاده، مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در این خصوص یک شفاف سازی در برنامه ی 90 و در گفت و گو با فردوسی پور انجام داد و علت اصلی این سانحه را توضیح داد که یک برخورد خیابانی بوده است.

به گفته ی زینی زاده، مهدی کریمیان در بازگشت از یک میهمانی به همراه همسر خود با یک خودرو تصادف میکند که باعث ایجاد یک برخورد بین سرنشینان دو خودرو میشود و مهدی کریمیان دچار چنین آسیب دیدگی میشود و به همراه ضارب و همسر خود به مراکز درمانی انتقال داده میشود. گویا مسئولان قصد داشته اند که تا مشخص شدن جزئیات کامل این درگیری بر این قضیه سرپوش بگذارند و مسئله را به گونه ای دیگر عنوان کنند.

 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
بازگشت بالا