رفتن به محتوای اصلی

پدري كه سه فرزندش را با چاقو به قتل رساند +عكس

تاریخ انتشار:
یک نت ـ وي مدتي قبل از همسر سابقش جدا شده و حضانت فرزندانش را به او سپرده بود تنها در زمان‌هاي تعيين شده اجازه ملاقات با آن‌ها را داشت. آرون اسچافهاوزن 35 ساله سال گذشته او با طرح نقشه‌اي مخوف در يك درخواست غيرمنتظره خارج از زمان تعيين شده اجازه ملاقات با فرزندانش را از همسر سابقش خواست تا سه دختر خردسالش را در خانه او در ويسكانسين ببيند.
پدري كه سه فرزندش را با چاقو به قتل رساند +عكس

وي مدتي قبل از همسر سابقش جدا شده و حضانت فرزندانش را به او سپرده بود تنها در زمان‌هاي تعيين شده اجازه ملاقات با آن‌ها را داشت. آرون اسچافهاوزن 35 ساله سال گذشته او با طرح نقشه‌اي مخوف در يك درخواست غيرمنتظره خارج از زمان تعيين شده اجازه ملاقات با فرزندانش را از همسر سابقش خواست تا سه دختر خردسالش را در خانه او در ويسكانسين ببيند.

از آنجا كه اختلاف اين زوج بسيار عميق بود و زن تحمل ديدن همسر سابقش را نداشت با خارج شدن از خانه، دختران 11، 8 و 5 ساله خود را با پرستارش در خانه تنها گذاشت. با رسيدن مرد كينه‌جو پرستار بچه‌ها هم خداحافظي كرد و رفت.

ساعتي از رفتن پرستار نگذشته بود كه تلفن زن زنگ خورد و همسر سابقش با صداي سرد و بي‌روح از آن سوي خط خبر مرگ فرزندانش را به او داد.

زن سراسيمه به همراه ماموران پليس به خانه رفت و در كمال ناباوري جسد هر سه دخترش را در حالي كه با ضربات چاقو يا با پيچيدن ملحفه به دور گردن‌شان كشته شده بودند در رختخواب‌شان پيدا كرد.

پليس بلافاصله پدر ديوانه اين دختران را دستگير كرد و در جريان معاينات روانشناسي مشخص شد اين مرد مبتلا به بيماري روحي نادري است كه به دليل وابستگي عميق به همسر سابقش به آن دچار شده است.

به گفته كارشناسان مبتلايان به اين بيماري در اوج جنون يا خودكشي مي‌‌كنند يا ديگران را به قتل مي‌رسانند.به گفته مادر قربانيان، همسر سابق او روزانه بيش از 30 بار با او تماس مي‌گرفت و تهديد مي‌كرد كه در صورت ملاقات با هر مردي او را خواهد كشت.

با توجه به حساسيت موضوع محاكمه، پرونده اين پدر يك سالي به طول انجاميد و در نهايت قاضي حكم به حبس ابد داد البته اين حكم ابتدا قرار بود پس از گذشت 20 سال از محكوميت بازنگري شود كه اين بند نيز توسط قاضي دادگاه لغو شد.در حال حاضر وي با حكم حبس ابد بدون عفو به زندان ويسكانسين انتقال داده شده است.

 

منبع:باشگاه خبرنگاران

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
بازگشت بالا