رفتن به محتوای اصلی

سریال شناسنامه کجاست

تاریخ انتشار:
سری و سریال شناسنامه کجاست,سریال شناسنامه چند رقمی است,سری شناسنامه قدیمی,نحوه نوشتن سریال شناسنامه,ردیف شناسنامه جدید,ردیف شناسنامه کجا نوشته شده,دریافت سریال شناسنامه قدیمی از طریق اینترنت,سریال شناسنامه در ثنا,شماره شناسنامه کجاست
سریال شناسنامه کجاست

یک نت ـ سریال شناسنامه کجاست

سریال شناسنامه جدید

سریال شناسنامه قدیمی

شناسنامه یکی از اسناد هویتی در ایران است که سازمان ثبت احوال کشور موظف است آن را برای هر شهروند ایرانی صادر کند.

نخستین شناسنامه ایرانی (که در آن زمان سجل نامیده می‌شد) در دوران قاجار و در تاریخ ۳ دی ۱۲۹۷ برای دختری به نام «فاطمه ایرانی» صادر شد.

مطابق قانون اصلاح ثبت احوال کشور مصوب ۱۸ دی ۱۳۶۳، جلد و صفحه اول شناسنامه مزین به آرم جمهوری اسلامی ایران می باشد.

هر شناسنامه باید حاوی اطلاعات زیر باشد:

اطلاعات مربوط به صاحب سندنام و نام خانوادگی و جنسیتعکس اسکن شدهاثر انگشتشماره شناسنامهشماره سریال شناسنامهکد ملیتاریخ تولد: روز، ماه و سال در هجری شمسی و هجری قمریمحل تولد: شهرستان، بخش، دهستان (شهر/روستا)نام پدر و نام مادرشماره شناسنامه یا کارت ملی پدر و مادرمحل تولد پدر و مادرمحل مخصوص ثبت ازدواج و طلاق و مشخصات همسرنام فرزندان و مشخصات آن‌هاوفات صاحب شناسنامهشماره سریال شناسنامه کجا نوشته شده؟

همراه با آموزش تصویری بعلاوه عکس از سایت یک نت یاد بگیرید . شناسنامه که همه ما داریم محل های مخصوص خود را دارد که از جمله می توان بخش تصویر سری شناسنامه و سن، تاریخ تولد، اسم پدر، در بخش ازدواج تعهد طلاق و غیره را می توان نام برد.

سری شناسنامه در صفحه اول شناسنامه قرار دارد و عکس آن را می توانید به راحتی در شناسنامه پیدا کنید در پایین برای شما نمونه عکس آن را می‌گذاریم که بتوانید به راحتی  پیدا کنید.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
بازگشت بالا