بهترین روشهای پیوند با کودکان کدامند

یک نت ـ کودک شما ممکن است بامزه و درآغوش گرفتنی باشد اما او نیز یک شخص تازه وارد می باشد، فردی که باید او را بشناسید. پیوند واقعی والد با کودک نتیجه فرعی مراقبت روزانه است. هیچ فرمول جادویی وجود ندارد، ولی چند چیز می توانند کمک کنند تا این فرایند جلو بیفتد.
رابطه والدین با کودک

یک نت ـ بهترین روشهای پیوند با کودکان کدامند؟
کودک شما ممکن است بامزه و درآغوش گرفتنی باشد اما او نیز یک شخص تازه وارد می باشد، فردی که باید او را بشناسید. پیوند واقعی والد با کودک نتیجه فرعی مراقبت روزانه است. هیچ فرمول جادویی وجود ندارد، ولی چند چیز می توانند کمک کنند تا این فرایند جلو بیفتد.
قدری زمان را به آغوش گرفتن و نوازش پوست به پوست اختصاص دهید. بطوریکه کودک را بغل کنید و به آرامی او را نوازش کنید. تماس انسانی هم برای شما و هم برای کودکتان آرامش بخش است.
چشمان کودک تان را نگاه کنید و به طور منظم با او حرف بزنید و برایش آواز بخوانید.
اگر در حال برنامه ریزی برای عمل سزارین هستید، از پزشک تان در مورد اختیارات خود برای یک عمل سزارین ملایم سوال کنید. این امر ایجاد چند تغییر کوچک در این روند را شامل می شود. مثل گذاشتن نوزاد درست بر روی قفسه سینه خود پس از زایمان. بدین ترتیب این امکان برای شما و همسرتان فراهم می آید تا بخشی از تولد را بیشتر احساس کنید.
اگر کودکتان باید قدری زمان را در مراقبت های ویژه صرف کند و به سیم و مانیتورها وصل باشد، از کارکنان بیمارستان تقاضا کنید که به شما کمک کنند تا به طور مطمئن کودکتان را لمس کرده و او را بغل کنید. نوزادتان را در طول زمان خواهید شناخت و از او لذت می برید، یاد می گیرید که چگونه او را آرام کنید و احساسات شما تشدید خواهند شد. و روزی – شاید اولین بار- که به او نگاه می کنید لبخند می زند. بطوریکه به کودکتان نگاه می کنید و او متوجه می شود که شما کاملا سرشار از عشق و لذت هستید.

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده