(عکس) سرباز یاغی تراکتور

یک نت ـ گویا بختیار رحمانی، سرباز تراکتورسازی فراموش کرده است که کیلومترها آن طرف سربازانی هستند که بدون هیچ دغدغه‌ای وظیفه حفاظت از مرزهای کشورمان را آن هم بدون هیچ چشم‌داشتی انجام می‌دهند و چه بسیار سربازانی که جان خود را برای میهن عزیزمان تقدیم کرده‌اند.
بختیار رحمانی

یک نت ـ امیر قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز امروز پس از برتری تیمش مقابل استقلال اهواز لب به انتقاد از بازیکنان سرباز تیمش گشوده و عنوان کرد آنها در حد و اندازه‌های خود ظاهر نمی‌شوند.

اما رحمانی دقایقی بعد نسبت به این انتقاد واکنش نشان داده و اعلام کرد دغدغه ذهنی موجب شده است تا وی عملکرد مطلوبی نداشته باشد.

سرباز تراکتور در عین ناباوری و در حالی که تا دیروز در مصاحبه‌های خود از علاقه خود به تراکتورسازی سخن به میان می‌آورد، امروز پس از بازی از تصمیمش بر ترک تراکتورسازی در نیم فصل خبر داد.

این اظهارات رحمانی در حالی قبل از دیدار حساس تراکتورسازی با استقلال در جام حذفی مطرح می‌شود که احتمال آبی پوش شدن این بازیکن در نیم فصل بسیار است. 

بدین ترتیب احتمال کم کاری این بازیکن در بازی با استقلال نیز بسیار زیاد است و باید دید که واکنش مسئولان باشگاه تراکتورسازی و بخصوص امیر قلعه نویی نسبت به این جریان چه خواهد بود.

اما پیش از هر واکنشی از سوی باشگاه تراکتورسازان لازم است نکاتی را به این سرباز تراکتور یادآوری کنیم:

1 - سربازی مقدس است و خدمت به نظام جمهوری اسلامی برای هر فرد ایرانی واجب است چه در لباس تراکتورسازی باشد و چه در لباس مقدس سربازی. شاید رحمانی فراموش کرده است که آذربایجان مهد دلیران و سربازان بزرگی چون شهیدان باکری، شفیع زاده و ... است و علاوه بر آن به این سرباز باید بگوییم که کیلومترها آن طرف سربازانی هستند که بدون هیچ دغدغه‌ای وظیفه حفاظت از مرزهای کشورمان را آن هم بدون هیچ چشمداشتی انجام می‌دهند و چه بسیار سربازانی که جان خود را برای میهن عزیزمان تقدیم کرده‌اند.

2 - سربازی مقدس است، بازیکنانی چون احسان حاج صفی، فرشاد احمدزاده، فرید بهزادی کریمی و همین فردین عابدینی، سامان نریمان جهان، شاهین ثاقبی و حتی سینا عشوری و شجاع خلیل زاده و بسیاری از بازیکنان دیگر هم سرباز تراکتورسازی بودند و هستند اما آیا آنها دغدغه فکری کمتری داشتند که دو فصل در تراکتورسازی خدمت کردند و بهترین بازی‌های خود را برای این تیم به نمایش گذاشتند.

3 - سربازی مقدس است، شاید فراموش کرده‌اید که با تخلف و جعل کارت پایان خدمت سعی در فریب مسئولان کشور داشتید، حال با لطف آنها که به جای زندان از زمین فوتبال سردرآورده‌اید، بازهم طلبکار هستید؟ با جعل کارت پایان خدمت الان باید آب خنک میخوردید نه اینکه دغدغه داشته باشید.

در پایان خطاب به مسئولان باشگاه تراکتورسازی: امید است در مورد این حرکت رحمانی که موجبات آزرده خاطر شدن دل میلیون‌ها هوادار این تیم پس از برد شیرین امروز شده است، واکنشی مناسب اتخاذ گردد تا دیگر شاهد چنین خیانتی از سوی سربازان به باشگاه بزرگ تراکتورسازی و هوادارانش نباشیم.

منبع:آناج

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده