رفتن به محتوای اصلی

شایعه کثیف استقلالی ها چه بود؟

تاریخ انتشار:
استقلالی ها بعد از شکست برابر نفت تهران می گویند یک شایعه کثیف به این تیم لطمه زده است.
شایعه کثیف استقلالی ها چه بود؟

یک نت ـ استقلالی ها در یک بازی مهم به نفت در ورزشگاه آزادی باختند. در مسابقه ای که دو تیم بازی تقریبا پایاپای را به نمایش گذاشتند اما نفتی ها در آن یک گل زدند و یک پنالتی هم از دست دادند.

قلعه نویی و همراهانش اما از شایعه قبل از بازی گلایه داشتند. آنها که پیش از مسابقه و در زمان طرح موضوع در خبرگزاری های رسمی و زمان واکنش رئیس کمیته داوران به خبر واکنشی نداشتند ، بعد از بازی آن را شایعه ای کثیف خواندند. 5 روز پیش از این بازی بود که فریدون اصفهانیان در گفت و گو با خبرگزاری تنیم گفت:« اجازه نمی دهیم استقلالی ها به ما داوری را تحمیل کنند. این خود ما هستیم که داور بازی را انتخاب می کنیم. » سئوال از رئیس کمیته داوران این بود که از سوی باشگاه استقلال خواسته شده تا حسین زرگر داور بازی این تیم با نفت باشد. 3 روز بعد از این وقتی کمیته داوران این داور را برای قضاوت در بازی انتخاب کرد حساسیت ها آغاز شد.

 

علیرضا منصوریان سرمربی نفت اما قبل از بازی ورودی به این مسئله نداشت. او که می خواست برابر تیم سابقش بازی کند ، سعی کرد از هر حاشیه ای دوری کند . او گفت اگر نکته ای باشد ، رئیس باشگاه درباره اش حرف می زند. استقلالی ها هم قبل از بازی واکنشی به این حرف ها نداشتند اما بعد از بازی به شدت در این باره موضع گرفتند.

آنها حتی این شایعه را عامل تخریب روحیه تیمی شان می دانستند. در این بازی داور یک پنالتی به نفع نفت گرفت درحالی که استقلالی ها اعتقاد داشتند در درگیری بین علی قربانی و حنیف عمران زاده اولین ضربه را بازیکن نفت زده اما حنیف خودش را زمین نزده است.

 

این پنالتی را اما فروزان جمع کرد و در جریان بازی اثرگذار نشد. با این وجود استقلالی ها به شدت از این شایعه و این حرف و حدیث ها که عالی ترین مقام داوری کشوری درباره اش سخن گفته بود ، گلایه داشتند. بعد از بازی میرشاد ماجدی از این حرف ها گلایه کرد و محمد نوری فر مدیر رسانه ای تیم که تمام مدت همراه با امیر قلعه نویی بود درباره این اتفاق گفت:« این شایعه ای کثیف بود که به روند بازی لطمه زد.»

قلعه نویی اما سعی کرد در پایان بازی درباره مسائل فنی حرف بزند. اگرچه او اخیرا در چند مصاحبه نوروزی حسابی از مواضعش دفاع کرده است.

منبع: خبرآنلاین

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
بازگشت بالا