عكس هاي واقعي جنگ با داعش

یک نت ـ عربی گروه های تروریستی تکفیری که تا یک ماه پیش با برپایی نشست هایی موسوم به "دوستان سوریه" برای تقویت هرچه بیشتر داعش تلاش می کردند، دیروز در پاریس گردهم آمدند تا راه های مهار دوباره این گروه تروریستی را بررسی کنند.
داعش

یک نت ـ

حامیان غربی - عربی گروه های تروریستی تکفیری که تا یک ماه پیش با برپایی نشست هایی موسوم به "دوستان سوریه" برای تقویت هرچه بیشتر داعش تلاش می کردند، دیروز در پاریس گردهم آمدند تا راه های مهار دوباره این گروه تروریستی را بررسی کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، در شرایطی که مذاکرات امریکا و عربستان سعودی به عنوان پشتیبانان اصلی گروه های تکفیری با متحدانشان برای یافتن راهی به منظور مهار مجدد داعش ادامه دارد، مبارزه واقعی جبهه مقاومت در برابر تروریست های تکفیری امروز سه شنبه در نقاط مختلف سوریه و عراق ادامه یافت.

رسانه های غربی امروز گزارش دادند که یک جنگنده امریکایی یک روز پس از نشست پاریس، دو خودرو متعلق به داعش را در شمال غربی عراق منهدم کردند و فرانسه نیز، دو جنگنده خود را که در امارات به نمایش گذاشته بود به عراق منتقل کرد.

این سومین عملیات بالگردها و جنگنده های امریکایی طی یک ماه اخیر در عراق به شمار می رود.

از یک ماه پیش که باراک اوباما دستور مقابله با داعش را به نظامیان اعزامی به عراق صادر کرد، بالگردهای امریکایی یک پرواز شناسایی بر فراز کوه های سنجار، محل پناه گرفتن ایزدی ها انجام دادند و یک جنگنده امریکا نیز، در پی اصرار نیروهای کرد، دو خودرو را که گفته می شد متلعق به داعش است منهم کرد.

این در حالی است که نیروهای مردمی عراق با همراهی ارتش این کشور که به اذعان اعضای تندرو سنای امریکا، توسط سپاه ایران پایه گذاری شده و با ارتش زمان صدام تفاوت بنیادین دارد، از سه ماه پیش به طور جدی در حال مبارزه واقعی با تروریست های بعثی - تکفیری داعش هستند و ضمن ناکام گذاشتن پروژه اشغال بغداد و سرنگونی دولت عراق، موفق شده اند، تروریست ها را از بسیاری از مناطق اشغال شده عقب برانند.

گفته می شود، فرماندهان و رهبران نیروهای مردمی عراق، از رزمندگان عراقی خواسته اند در هر نقطه ای که امریکا ادعای مبارزه با داعش کرد، دخالت نکنند و اجازه دهند، نظامیان امریکایی با داعش بجنگند و آنها را نابود کنند!

 

تصاویری از نبرد واقعی با تروریست های تکفیری:

حمله عراق به داعش

حمله عراق به داعش

حمله عراق به داعش

حمله عراق به داعش

حمله عراق به داعش

حمله عراق به داعش

وسام تکریتی

ستوان یکم وسام محمد خالد التکریتی، از شهدای اهل سنت یگان طلایی و محافظ پالایشگاه پیجی که در پاسخ به رافضی خواندن همرزمانش توسط مهاجمان به پالایشگاه، فریاد زد:"جانم فدای برادران شیعه ام" و با منفجر کردن خودرو مهمات تکفیری ها و به هلاکت رساندن ده ها حرامی، خود نیز به شهادت رسید.

حمله عراق به داعش

حمله عراق به داعش

حمله عراق به داعش

حمله عراق به داعش

حمله عراق به داعش

حمله عراق به داعش

حمله عراق به داعش

نبرد با داعش

نبرد با داعش

"... آمریکایی‌ها و حتی خود داعشی‌ها به خوبی می‌دانند حرکتی که در عراق، کمر داعش را شکست، اقدام آمریکا نبود..."

نبرد با داعش

نبرد با داعش

 

نبرد با داعش

نبرد با داعش

 

 

"... آمریکایی‌ها قبلاً نیز با سر و صدای فراوان و با حضور چندین کشور، یک ائتلاف بر ضد سوریه تشکیل دادند اما هیچ غلطی نتوانستند بکنند و در مورد عراق نیز وضعیت به همین‌گونه خواهد بود.."

نبرد با داعش

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده