رفتن به محتوای اصلی

فرانسه 2 - 0 هلند؛ پر پر شدن لاله های نارنجی توسط خروس ها

تاریخ انتشار:
یک نت ـبازیکنان تیم ملی فرانسه در این دیدار بازی امیدوارکننده ای به نمایش گذاشتند.
فرانسه 2 - 0 هلند؛ پر پر شدن لاله های نارنجی توسط خروس ها

بازیکنان تیم ملی فرانسه در این دیدار بازی امیدوارکننده ای به نمایش گذاشتند.

 

ترکیب دو تیم:

فرانسه: لوریس، اورا، مانگالا، واران، دبیوچی، ماتیودی، کابایه، پوگبا، گریزمان، والبوئنا، بنزماهلند: کیلسن، فن در ویل، ویلار، ایندی، بیلیند، سیاسیه، استروتمن، پرومس، اشنایدر، بوئتیوس، فن پرسی

نیمه اول:تیم میزبان از همان ابتدا بازی را خوب شروع کرد. فرانسه که آماده نشان می داد موقعیت هایی را توسط گریزمان و بنزما ایجاد کرد که هیچ کدام به گل تبدیل نشد تا این که در دقیقه 32 کریم بنزما با یک ضربه زیبا از سمت راست محوطه جریمه دروازه را باز کرد و بازی را 1-0 کرد. شاگردان دشام دست بردار نبودند و باز هم فشار دادند. آن ها موفق شدند در دقیقه 41 توسط ماتیودی از داخل محوطه جریمه گل دوم را بزنند و اختلاف را به 2 برسانند. هلند که کاملا از هم پاشیده نشان می داد موقعیت های نصفه نیمه ای داشت که هیچ یک خطرساز نشد.

نیمه دوم:در این نیمه انتظار می رفت هلند با تغییر تاکتیک و بازیکنانش، خودی نشان دهد اما باز هم فرانسه بود که فشار می آورد. در دقیقه 56 پوگبا یک ضربه سر خطرناک زد که توپ از بالای دروازه به اوت رفت. در دقیقه 59 واران ضربه سری زد که او هم به موفق به گلزنی نبود. در دقیقه 80 نیز ریبری که به جای والبوئنا به بازی آمده بود، شوتی زد که ضربه او را دروازه بان مهار کرد تا بازی با همان دو گل به اتمام برسد.

منبع : طرفداری

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
بازگشت بالا