ماجرای سوء قصد به احمدی نژاد +تصاویر

یک نت ـ ماجرای سوء قصد به احمدی نژاد +تصاویر
سوء قصد به احمدی نژاد

ماجرای سوء قصد به احمدی نژاد +تصاویر

 

سایت فرهنگ نیوز در ادامه نوشت: حضور فعالان سیاسی در مراسم ختم آیت الله موحد ابطحی با حاشیه هایی همراه بود. از طفره رفتن محمود احمدی نژاد رئیس دولت نهم و دهم درباره برنامه برای فعالیت های سیاسی آتی و شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی تا انتقاد برخی مطلعین سیاست خارجی از توافق ژنو و درخواست عدم انتشار صحبت هایشان از خبرنگاران!

خودروی محمود احمدی نژاد که ظاهرا با سوء قصد مواجه شده است، دچار شکستگی شیشه سمت راننده شده بود که پس از جویا شدن این مطلب توسط خبرنگار ما از یکی از محافظان احمدی نژاد وی موضوع تیراندازی به خودرو را رد کرد و افزود شکستگی ها در اثر ضربه ساده بوجود آمده است.

همچنین محمود احمدی نژاد درباره اینکه سکوت خود را چه زمانی می‌شکنید؟ گفت: سکوت کجاست؟ نشانم دهید، بشکنم.

وی همچنین در باره اینکه گفته می‌شود برخی از اعضای کابینه شما قصد دارند در انتخابات مجلس آینده کاندیدا شوند، نظر شما در این باره چیست، اظهار داشت: من سخنگوی خودم هستم، سخنگوی کس دیگری نیستم.

 

لازم به ذکر است پیش از این برخی از جریانات سیاسی اعلام نموده بودند که محمود احمدی نژاد برای ورود به مجلس درحال برنامه ریزی است؛ این درحالی است که طبق آخرین صحبت های منتشر شده از احمدی نژاد و نزدیکان وی، جلسات و فعالیت های ایشان معطوف به امور دانشگاه ایرانیان است.

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده