پوستری که از پخش آن در راهپیمایی جلوگیری شد+عکس

یک نت ـ پوستری که از پخش آن در راهپیمایی جلوگیری شد+عکس
پوستری که از پخش آن در راهپیمایی جلوگیری شد+عکس

پوستری که از پخش آن در راهپیمایی جلوگیری شد+عکس

پوستر پیوست، پوستری است که امروز توسط تعدادی از جوانان اصلاح طلب تکثیر ولی از توزیع آن ممانعت شد.

به گزارش انصاف نیوز این پوستر که حاوی تصاویری از امام و رهبری و آقایان هاشمی و سید محمد خاتمی و حسن روحانی بود و در حاشیه آن عبارت "استقلال آزادی جمهوری اسلامی" درج شه بود. در گوشه این پوستر نیز عنوان "جوانان اصلاح طلب" نوشته شده بود.
 
 

 
در پی ممانعت از توزیع این پوستر تعدادی از جوانان عضو و حامی گروه های قانونی اصلاح طلب در بدو ورود به راهپیمایی بازداشت و ساعتی بعد آزاد شدند.

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده

دیدگاه‌ها

سلام این واژه رو چرا مصادره ی به مطلوب میکنید اصلاح طلب یعنی چی؟ یعنی فقط شما طالب اصلاح هستید و بقیه افساد طلبند؟ یا اصلاح انحصارا در حضور و وجود شماست؟ فرض که درست میگید و شما اصلاح طلبید بفرمایید اصلاح گر کیه؟ شما اصلاح رو طلب میکنید یکی هم باید این اصلاح رو انجام بده نفرمودیدما اصلاح گریم گفتید و میگویید ما اصلاح طلبیم بفرمایید اصلاح گر این معرکه کیه؟ بعدشم اگر منظورتون مصلح هست که امام حسین علیه السام فرمود که معنی اصلاح طلبی نمیده معنای اصلاح گری میده اگر منظورتون بیرون از این چهارچوبه بفرمایید اصلاح طلبی در برابر چی و کی؟ بعدشم امام حسین علیه السلام در مقابل یزید مصلح بود شما در برابر کی و چی اصلاح طلب هستید اینها ذهن من ذو به شدت مغشوش کرده و جوابی براش نیافتم