نقش رحمتی در نقل و انتقالات استقلال

یک نت ـ این نکته ای است که فتح الله زاده هم تکذيب نمي‌کند؛ رحمتي در استقلالي شدن 6 نفر نقش داشت!
سید مهدی رحمتی

به گزارش یک نت، سید مهدي رحمتي از ماندن بعضي از استقلالي‌ها در تيمشان خرسند است، اما با بعضي‌ها مخالفت مي‌کند. مثلا او دوست داشت حنيف عمران‌زاده در استقلال بماند و در اين راه نقش مثبتي هم داشت. مدافع استقلال يکي از کساني بود که با سفارش رحمتي ماندني شد وگرنه قلعه‌نويي‌ فصل گذشته خيلي از او راضي نبود.

 

ديگر بازيکني که با سفارش و تلاش رحمتي استقلالي شد نيکبخت‌واحدي بود. جذب او سر و صداي بسياري بر پا کرد و حتي خود نيکبخت در مصاحبه‌اي از رحمتي بابت تلاشي که انجام داده بود تشکر کرد.

 

سنگربان استقلال که هنوز کسي نمي‌داند خودش قرارداد ميلياردي‌اش را امضا کرده يا نه! در آمدن محمد قاضي به استقلال هم نقش داشت و در واقع قاضي هم با نظر مثبت قلعه‌نويي و رحمتي آبي‌پوش شد.

 

رحمتي سفارش 2، 3 بازيکن ديگر را هم کرد، اما در آن‌سو گفته مي‌شود خيلي دوست نداشت نکونام و صادقي در استقلال بمانند. او در مقاطعي با اين دو بازيکن اختلافاتي پيدا کرد و حتي مراسم آشتي‌کنان صوري در دبي خيلي نتوانست مهدي و جواد را به هم نزديک کند و به نظر مي‌رسد مشکلات آن‌ها هنوز حل نشده.

حتي هفته گذشته که فتح الله زاده با نکونام و رحمتي عکس گرفت، رحمتي خيلي ناراحت نشان مي‌داد و در عکس‌هايي که منتشر شد اين ناراحتي کاملا هويدا بود.

 

آن‌هايي که مسائل داخلي استقلال را دنبال مي‌کنند، از نقش برجسته رحمتي در بسته شدن تيم استقلال مي‌گويند. البته 2، 3 بازيکني که رحمتي با آ‌ن‌ها خوب نبود هم با درخواست قلعه‌نويي استقلالي شدند چون سرمربي استقلال از نظر فني به آن‌ها نياز داشت.

 

جالب اين‌که نقش رحمتي در نقل و انتقالات را خود فتح الله زاده هم کتمان نمي‌کند و قبول دارد که سنگربان تيمش در بستن تيم به او کمک کرده است. خود امير قلعه‌نويي هم در جريان تمام مسائل بود و مي‌دانست که رحمتي دارد کمک مي‌کند، اما خب چند بازيکن مخالف دخالت رحمتي در نقل و ‌انتقالات بودند و عقيده داشتند او نبايد وارد اين معرکه مي‌شد.
 

در استقلال اتفاقات زيادي مي‌افتد. مثلا فتح الله زاده لکسوس خود را به اميرحسين صادقي مي‌دهد يا نکونام ‌600، 700 ميليون تومان از پولش را مي‌بخشد تا بتواند بقيه‌اش را بگيرد، اما وسط مشکلات مالي تيم به اوکراين مي‌رود و در يکي از گران‌ترين هتل‌هاي کيف مستقر مي‌شود!

 

به هر حال آنچه مسلم است امثال فتح الله زاده، قلعه‌نويي، رحمتي، مجيدي و ... همين استقلال بي‌پول و پرمشکل را با هيچ تيمي عوض نمي‌کنند چون جذابيت‌هاي اين‌جا را هيچ‌جاي ديگري ندارد.

 

اما نکته پایانی اینکه رحمتي مدعي بود که رويانيان براي ‌3 سال به او پيشنهاد 7.5 ميلياردي داده! گفته مي‌شود او با مبلغي بين 1.5 تا 1.8 ميليارد (با احتساب پاداش و...) قراردادش را تمديد خواهد کرد.‌

منبع: خراسان

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده