یک بازیکن تا تکمیل لیست صبای قم

یک نت ـ قائم‌مقام باشگاه صبا گفت: اگر يک بازيکن ديگر جذب کنيم ليستي که مرفاوي در اختيار ما قرار داده، کامل خواهد شد.
صبا

محسن رمضان‌بيگي در گفت‌وگو با فارس، در خصوص شرايط تيم فوتبال صباي قم عنوان کرد: ما طبق ليستي که صمد مرفاوي به ما اعلام کرده بازيکنان را جذب کرده‌ايم و تنها يک بازيکن ديگر باقي مانده است که اگر او را جذب کنيم ليستي که تاکنون سرمربي تيم در اختيار ما قرار داده، کامل خواهد شد.

وي در مورد اينکه اين بازيکن از چه تيمي است، تصريح کرد: اين بازيکن از ليگ دسته اول است و در صورت جذب او ليست اوليه مرفاوي کامل مي‌شود. البته با توجه به سهميه‌هايي که در بخش بزرگسالان و اميد داريم اگر سرمربي تيم صلاح بداند بازيکني جذب شود اين کار را انجام مي‌دهيم.

قائم‌مقام باشگاه صبا در مورد اينکه قصد ندارد امسال بازيکن اسم و رسم‌داري را جذب کنند، گفت: ما هيچ گاه به دنبال چنين مسئله‌اي نبوديم. فصل گذشته تنها رضا عنايتي را جذب کرديم و ساير بازيکنان گمنام بودند که ما تلاش مي‌کنيم آنها را مطرح کنيم. استراتژي باشگاه بر اين موضوع استوار است.

رمضان‌بيگي در مورد تغيير نام صبا گفت: فراخواني داده‌ايم و مردم قم مشارکت کردند که نام تيم تغيير کند حالا بايد ببينيم چند درصد همين نام را انتخاب مي‌کنند و ساير نام‌ها چگونه است. پس از آن در هيأت موسسه اين اسامي بررسي خواهد شد و نظر نهايي داده مي‌شود.

گفتنی است تاکنون حضور پيروز قرباني، علي‌محمدي، فراهاني، کاظمي، اميد قرباني، عباس بختياري، مهدي زاده، عباس هاديان، قاسم گرامي، عليرضافرجي و متوسل زاده؛ و جدایی عنايتي، امرايي، اکبر صادقي، مهربان تقریبا قطعی شده است.

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده