رفتن به محتوای اصلی

رويانيان: براي باشگاه تراکتورسازي متاسفم

تاریخ انتشار:
یک نت ـ توهين رويانيان به تبريزي ها / رويانيان: براي باشگاه تراکتورسازي متاسفم
رويانيان: براي باشگاه تراکتورسازي متاسفم

محمد رويانيان درباره شکست يک بر صفر پرسپوليس برابر تراکتورسازي گفت: از باشگاه تراکتورسازي انتظار ميهمان نوازي داشتيم نه اينکه در پايان بازي به اعضاي تيم ما توهين کنند.

به گزارش تسنيم، وي ادامه داد: بر اساس گزارش‌هايي که به دست ما رسيده پيش از بازي عده‌اي مقابل هتل قصد ايجاد مزاحمت داشتند که با مديريت مناسب مسئولان باشگاه و سرپرست تيم راه به جايي نبردند. پس از بازي نيز يکي از عوامل تراکتورسازي به اعضاي تيم پرسپوليس توهين کرد و فرد ديگري نيز به ميان آمد تا کار به درگيري لفظي کشيده شود.

رويانيان خاطرنشان کرد: اين برخوردها شايسته فوتبال ايران نيست و متاسفم که مسئولان تراکتورسازي به جاي اينکه رسم ميهمان‌نوازي را به جاي بياورند توهين کردند. اين اتفاقات را تا پايان پيگيري مي‌کنيم و تا حصول نتيجه کار را پيش خواهيم برد.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس درباره روند بازي گفت: بازيکنان ما بازي خوبي انجام دادند و براساس نظرات کارشناسان داوري در دقيقه 64 داور پنالتي ما نگرفت که اگر اين اتفاق رخ مي‌داد روند بازي تغيير مي‌کرد و شايد مي‌توانستيم بازي را ببريم.

وي گفت: حق پرسپوليس شکست نبود. پرسپوليس خوب بازي کرد اما نتوانست نتيجه بگيرد. اتفاقات حاشيه‌اي اين ديدار را نيز پيگيري مي‌کنيم تا بدانيم چه کساني قصد داشتند براي ما مشکل‌سازي کنند.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
بازگشت بالا