رفتن به محتوای اصلی

زینی‌زاده: مطمئنا حاشیه‌ای در بازی به وجود نمی‌آید

تاریخ انتشار:
یک نت ـ زینی‌زاده: مطمئنا حاشیه‌ای در بازی به وجود نمی‌آید/ قدردان قلعه‌نویی هستیم / مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی گفت: مطمئن باشید حاشیه‌ای در بازی تراکتورسازی و استقلال به وجود نمی‌آید و بازی با بهترین نحو انجام خواهد شد
زینی‌زاده: مطمئنا حاشیه‌ای در بازی به وجود نمی‌آید

 حمید زینی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در تبریز در خصوص دیدار تراکتورسازی مقابل استقلال اظهار داشت:‌ ما بازی سختی داریم و امیدوارم هوا مساعد باشد و هواداران به ورزشگاه بیایند. همچنین امیدوارم تراکتورسازی بازی خوبی به نمایش بگذارد و با پیروزی در این دیدار بتوانیم قهرمانی نیم فصل را از آن خود کنیم.

وی در مورد اینکه آیا پاداشی برای بازیکنان در نظر گرفته، تاکید کرد: پاداش تراکتورسازی شادی دل هواداران است. شب گذشته استاندار در محل اردوی تیم حاضر شد و بازیکنان قول دادند که در این دیدار به برتری برسند ما هم برای بازی‌های حساس و مهم پاداش ویژه داریم و طبق تعرفه عمل می‌کنیم که اگر توانستند در این دیدار به پیروزی برسند به آنها تعلق خواهد گرفت.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی درباره حضور قلعه‌نویی در تبریز یادآور شد: تمام مربیانی که در این شهر حاضر می‌شوند راحت هستند مردم شهر تبریز با معرفت هستند. قلعه‌نویی در این تیم کار کرده و قدردان او هستیم. امروز در سکوها خواهید دید که هر دو سرمربی را تشویق می‌کنند مطمئنا هیچ حاشیه‌ای به وجود نمی‌آید.

زینی‌زاده در مورد لیست مازاد این باشگاه یادآور شد: ما پس از این بازی لیست خود را مشخص می‌کنیم و همچنین بازیکنانی که قصد داریم جذب کنیم از فردا دست به کار خواهیم شد و اقدامات لازم را انجام می‌دهیم.

وی در مورد احتمال جدایی میثم بائو از تراکتورسازی اظهار داشت: همانطور که گفتیم تاکنون جدایی هیچ بازیکنی مشخص نشده و پس از این بازی در این باره تصمیم خواهیم گرفت.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در مورد اینکه حاشیه‌های تبریز و اتفاقاتی که برای مجید جلالی افتاده آیا تاثیری روی بازی بازیکنان ندارد، گفت: این مسائل تاثیری بر کار بازیکنان ندارد و ما هم حمایت خود را انجام می‌دهیم و امیدواریم با موفقیت نیم فصل را به پایان برسانیم.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
بازگشت بالا