رفتن به محتوای اصلی

اس ام اس مخصوص روزای بارونی

تاریخ انتشار:
اس ام اس باران, اس ام اس مخصوص روزای بارونی, اس ام اس روزهای بارانی, اس ام اس عاشقانه, جملات عاشقانه روزهای بارانی, اس ام اس عاشقانه مخصوص روزای بارونی, پیامک بارانی, عاشقانه های زیر باران, پیامک غمگین روز بارانی, اس ام اس روزهای ابری و بارانی
اس ام اس مخصوص روزای بارونی

یک نت ـ اس ام اس مخصوص روزای بارونی

اس ام اس عاشقانه مخصوص روزای بارونی

باران حضورت که ببارد تنهایی امخشکسالی اش را تعطیل می کندبه حرمت قطراتی از جنس تو

 

اس ام اس باران

 

یه خیابونیه باروندستهای یخ کردهیه آهنگکلی فکر !و پاکت سیگار به ازای تمام شارژهایی که باید برای با “تو” بودن خریده میشد … !

 

اس ام اس مخصوص روزای بارونی

 

در این شبــهای بـــارانی  غــــــم انگیز است تنـــــــهایــــــیبـــــــه امـــــــید نگـــــــاهی تلــخ که می آیـــــیبه احســــاست قســــــم یــــک شب  دلم می میرد از حسرتو من اهسته میگویم :تــــــو هــــــــم دیـــــگر نمـــیـــایــــی …..

 

اس ام اس روزهای بارانی

 

باران که می آید… یک نفر، با لبخندی ، نفس عمیقی می کشد و می گوید: واو چه بوی خوشی می آید و یک نفر با چشمانی خیس تر از خیابان کارتون هایش را جمع می کند و می گوید: خدایا تمام زندگی ام خراب شد..

 

اس ام اس عاشقانه

 

بــــــــاران مــی خـــواهــــم  آنـــقــدر شــــدیــــد کــه ؛مـن و تنــهایی ام رابـشــویـد ببـرد !

 

عاشقانه های زیر باران

 

هنوز هم وقتی باران می آید تنم را به قطرات باران می سپارم …می گویند باران رساناست ، شاید دستهای مرا هم به دستهای تو برساند …

 

پیامک غمگین روز بارانی

 

شب نزدیک است …!هر شب دستم را تنهــــــا …بر شانه ی تنهای شـــــــــب میگذارم ؛و برایش از ” تـــــــــــو ” میگویم …..بـــــــــــاران میگیرد !!!!

 

اس ام اس روزهای ابری و بارانی

 

دلم که تنگ میشوددست به دامان پنجره ها می شومدلم که تنگ می شودبوی خاک باران خورده به دادم می رسدخاک باران خورده برگهای خیسخدای مهربانتنهایی که فشار می آوردهمه نیست می شوند!

 

اس ام اس باران

 

با ابرها چه غصه‌ی پنهانی‌ست؟این عصرِ چندشنبه‌ی بارانی‌ست؟وقتی که می‌بُریم مدام از هماین عشق نیست ، چاقوی زنجانی‌ست !

 

اس ام اس مخصوص روزای بارونی

 

چقدر این دوست داشتن های بی دلیل خوب است مثل همین باران بی سوال که هی می بارد که هی اتفاق آرام و شمرده شمرده می بارد!

 

اس ام اس روزهای بارانی

 

من برای تو چتری بیش نبودم …بـاران که تمام شد فراموشم کردی !تو تتنها همقدم باران می خواستی اما من خود باران شدم بعد از تو …

 

جملات عاشقانه روزهای بارانی

 

نبود تـــــــــو . .  فقط نبودنِ تــــــــو نیست !نبودن خیلی چیزها هست !ابرهای مست ولگرد در نبودنت دیوانه وار می بارند!که روزی با نگاهی باورشان کرده بودی . .حــــالا اصلا بی خیـــــــــال شهر ویران شده ام . .تـــــــــو بگو ؟  با آسمان های دیگر چه باید کرد ؟؟؟

 

اس ام اس مخصوص روزای بارونی

 

هوا بارانی ست ولی شیشه ؛ چرا بخار نمیگیری ؟ نترس ؛ رفت … دیگر اسمش را رویت نمی نویسم

 

اس ام اس باران

 

این که چقدر از آن روزها گذشته یا اینکه چقدر هر دویمان عوض شده ایم یا اینکه هر کداممان کجای دنیا افتاده ایم اصلا مهم نیست …باز باران که ببارد ، هروقت که میخواهد باشد ، دلم هوایت را میکند …

 

پیامک غمگین روز بارانی

 

تنها ادامه میدهم در زیر بارانحتی به درخواست چتر هم جواب رد میدهممیخواهم تنهایی ام را به رخ این هوای دو نفره بکشمببار باران من نه چتر دارم نه یار . .

 

اس ام اس باران

 

من خیس دلتنگی اماما کوچه آبی احساست را گم کرده ام  مسیر عاشقی ات را یادم نیست….حالا نمی دانمتو مرا انتظار می کشی  یا من تو را؟!!!

 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
بازگشت بالا