سیدحسن نصرالله تا صبح گریست

یک نت ـ خبر قتل سیدی که با فرزندانش سر بریده شد، به سرعت در رسانه های جهان منتشر شد؛ وقتی این خبر به سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب الله لبنان، رسید، آن شب تا صبح گریست.
گريه

 در وبلاگ خاطرات و نظرات یک ایرانی ساکن لبنان آمده است: پس از پیروزی ارتش سوریه در بازپس‌ گیری شهر راهبردی القصیر و درخواست کمک از حزب الله لبنان برای عملیات پاکسازی این شهر، نیروهای تکفیری به شدت از حزب الله و شیعه عصبانی شدند و با صدور فتواهای مختلف، ریختن خون شیعه را حلال اعلام کرده و گفتند حتی در خارج از سوریه باید شیعیانی که حامی حزب الله هستند، کشت.

برای جبران آبروی از دست رفته و کسب روحیه، برنامه حمله به روستاهای شیعه نشین را آماده و اجرا کردند؛ در منطقه دیرالزور که از همان روز نخست در دست تروریست‌ها بود، به روستای حطله، حمله کردند.

پس از آن اخبار، حمله به روستا را با کمال وقاحت و وحشیگری منتشر و به قتل 60 شیعه اذعان کردند؛ به خصوص قتل سیدی که با فرزندانش سر بریده شد؛ خبر کشتار از منابع تروریست‌ ها بود و به سرعت در سراسر جهان منتشر شد؛ وقتی این خبر به سید حسن نصرالله رسید، آن شب تا صبح گریست؛ اما چند روزی است اطلاعات موثقی را حزب الله منتشر کرده که داستان کشتار را زیر سوال می‌ برد.

این روستا در اصل، سنی نشین است، اما بسیاری از ساکنان روستا مدت‌هاست شیعه شده‌اند. با هجوم تروریست‌ها، مردم سنی روستا که از وحشیگری زامبی‌های خارجی، خبر داشتند، از شیعیان دفاع کردند و نگذاشتند تروریست‌ ها وارد منازل آنها شوند.

پس از درگیری کوتاه، شمار واقعی کشته‌ها 6 تن اعلام شد؛ در حالی که با بررسی منابع حزب الله، شمار آن‌ کمتر از این رقم اعلام شد؛ کل داستان، عملیات شیعه کشی‌ ای بود که می‌ خواستند اجرا کنند و موفق نشدند، اما نتیجه‌ ای را که انتظار داشتند، منتشر کردند!

 

منبع : پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده