روش های افزایش بازدید استوری اینستاگرام

اینستاگرام,استوری اینستاگرام,دانلود برنامه افزایش بازدید استوری اینستاگرام رایگان,ربات افزایش بازدید استوری,ترفند بازدید استوری,افزایش بازدید پست اینستاگرام,پنل افزایش بازدید استوری رایگان,ربات افزایش بازدید اینستاگرام,تعداد بازدید استوری,افزایش بازدید اینستاگرام رایگان,بازدید استوری اینستاگرام,افزایش بازدید استوری اینستاگرام,نرم افزار افزایش بازدید استوری اینستاگرام,
افزایش بازدید استوری اینستاگرام

یک نت ـ روش های افزایش بازدید استوری اینستاگرام

یکی از ویژگی های شگفت انگیز و پرطرفدار اینستاگرام که امروزه کاربران بسیاری از آن استفاده میکنند، استوری اینستاگرام است. همه صفحه هایی که از اینستاگرام بعنوان ابزاری معتبر برای بازاریابی خدمات و محصولات خود استفاده می کنند، به خوبی از اهمیت استوری آگاه هستند و بدنبال راهی برای افزایش بازدید استوری خود می‌باشند. این ویژگی توانسته به سرعت محبوبیت بسیار زیادی در بین کاربران جهان پیدا کند. اما به چه دلیل این قابلیت آنقدر محبوبیت پیدا کرده است؟

پاسخ به این سوال ساده است. استوری اینستاگرام دقیقاً مخصوص زمان‌هایی ساخته شده که شما می‌خواهید تجربیات روزانه و اتفاقات لحظه‌ای خود را با دیگران به اشتراک بگذارید. اتفاقاتی که تمایل دارید با دوستان یا مخاطبان خود به اشتراک بگذارید. در واقع، استوری‌های اینستاگرام، داستان‌های جذاب و کوتاهی هستند که کاربران می‌توانند به آنها گوش دهند. اگر هنوز به خوبی با این ویژگی اینستاگرام آشنا نیستید و تمایل دارید طرز کار آن را به طور حرفه ای یاد بگیرید به مقاله ی زیر مراجعه کنید.

مشاهده استوری ساده و بدون دردسر است. بررسی ها نشان داده که بازدید استوری ها نسبت به پست های اینستاگرامی خیلی بیشتر است. همین موضوع باعث شده تا بسیاری از افراد روی استوری هایی که در اینستاگرام منتشر می کنند سرمایه گذاری کنند. به همین جهت افزایش بازدید استوری ها در اینستاگرام بسیار حائز اهمیت است. به همین دلیل ما هم تصمیم به نوشتن این مقاله گرفتیم تا بتوانیم به شما در افزایش ویو استوری اینستاگرام تان کمک کنیم. اما قبل از اینکه راه‌های افزایش بازدید استوری را معرفی کنیم میخواهیم اول تعریف دقیقی از خود استوری اینستاگرام بدهیم.

استوری اینستاگرام یا Instagram Story چیست؟

 

استوری یا همان (STORIES) به معنی داستان می باشد که می توانید با استفاده از آن اتفاقات روزانه خود را با مخاطبانتان به اشتراک بگذارید. در واقع این قابلیت تقریبا جایگزین ویدیوهایی شد که مدت زمان زیادی را از کاربران برای آپلود می گرفتند.

استوری یک هدف دارد: ایجاد ارتباط مستمر و تاثیرگذار با مخاطب! تاثیری که گذاشتن پست نمی‌تواند تا این میزان داشته باشد. ارتباط زنده (Live) هم که بخشی از استوریست، به شدت روی مخاطب تاثیر مثبت دارد و او را به واکنش نسبت به پیج شما ترغیب می کند.

مهمترین ویژگی استوری اینستاگرام این است که ۲۴ ساعت عمر دارد. این مطلب به این معناست که بعد از یک روز، استوری شما به طورکامل از صفحه اینستاگرامتان پاک خواهد شد و دیگر هیچ‌ کس به آن دسترسی نخواهد داشت. همانطور که احتمالاً متوجه شده باشید، در طول ۲۴ ساعت یک استوری، شما می‌توانید به طور مداوم به عکس‌ها و ویدئوهای آن بیفزایید.

اهمیت استوری در اینستاگرام

 

در حال حاضر روزانه نزدیک به ۲۰۰ میلیون نفر از قابلیت استوری شبکه اجتماعی اینستاگرام بازدید می کنند. بخش استوری‌ اینستاگرام در واقع برای نمایش تصاویر و ویدیوهای کاربران به طور پی در پی مورد استفاده قرار می‌گیرد. در سال ۲۰۱۶ و با شروع به کار استوری اینستاگرام این ویژگی بسیار مورد استقبال کاربران قرار گرفت. و در همان اوایل روزانه بیش از ۱۰۰ میلیون نفر از استوری‌های این شبکه‌ی اجتماعی بازدید می‌کردند.

آمار نشان می دهد که حدودا ۳۰ درصد مردم پس از مشاهده یک محصول یا برند در استوری‌ها، بیشتر به سمت آن جذب شده‌اند. علاوه بر این یک سوم استوری هایی که نرخ بازدید در آنها بیشتر از افراد دیگر است به وسیله کسب و کار ها منتشر شده اند و این یعنی مناسبترین راه برای کسب درآمد از اینستاگرام! علاوه بر این اینستاگرام ابزارهای خلاقانه بسیاری را برای بخش استوری معرفی کرده است. با استفاده از آن‌ها می‌توانید ایموجی هایی با اشکال متفاوت را بر روی ویدیوها قرار دهید.

استوری این ویژگی را دارد که در شکل‌های مختلف مانند استوری لایو و با استفاده از فیلترهای جذاب منتشر شود. امروزه استوری به یک ابزار حرفه ای برای تبلیغات و یا معرفی محصولات کسب‌وکار های اینستاگرامی تبدیل شده است. به همین دلیل افزایش بازدید استوری اینستاگرام از اهمیت بالایی برخوردار است.

روش های طلایی افزایش بازدید استوری در اینستاگرام

 

استوری اینستاگرام یک قابلیت فوق العاده قدرتمند برای بازاریابی در شبکه های اجتماعی و برندسازی شخصیست. با توجه به محبوبیت روزافزون قابلیت استوری اینستاگرام، این اپلیکیشن هر روزه امکانات بیشتر و ویژگی های جدیدتری را برای آن ارائه می دهد که قادر است توجه کاربران بسیاری را به خود جذب نماید. ما در ادامه این مقاله راهکارهای کاربردی افزایش بازدید استوری را به شما معرفی می کنیم.

1- استفاده از هشتگ در Story

بسیاری از کاربران در اینستاگرام، هشتگ های خاصی را دنبال می کنند. زمانی که شما هشتگی را در اینستاگرام جستجو می کنید، استوری های فعالی که از آن هشتگ استفاده کرده اند را برای شما نمایش داده میشود. در بالای صفحه نیز می توانید با زدن روی تصویری که اینستاگرام برای یک هشتگ انتخاب کرده، استوریهایی که از هشتگ مذکور استفاده کرده اند را بازدید کنید.

هشتگ ترند (Trend)در شبکه های اجتماعی چیزی شبیه به بحث داغ در جامعه ایست که در آن زندگی می کنیم. همان موضوعی که به سرعت در جامعه فراگیر میشود. استفاده از هشتگ موقعیت مکانی در Story ها، و بهره گیری از هشتگهای ترند روز، می تواند به افزایش بازدید استوری های شما کمک کرده و ویو آن را بالا برده و حتی باعث جذب فالوور شود. اما در مورد استفاده از هشتگ به موارد زیر بسیار دقت کنید:

  • در استفاده از هشتگ زیاده روی نکنید
  • به هیچ عنوان از هشتگ غیر مرتبط استفاده نکنید
  • در انتخاب هشتگ ها به اندازه کافی وسواس به خرج بدهید
  • در هشتگ های چند کلمه ای حتما از آندرلاین ( _ ) بین کلمات استفاده کنید
  • اگر پیج تجاری و فروشگاهی دارید حتما از نام شهر خود در هشتگ ها استفاده کنید
  • هشتگ های رقبای شما هم میتواند گزینه مناسبی باشد.

2- انتشار محتوا در زمان مناسب

زمانی که احساس میکنید درصد بیشتری از مخاطبان شما آنلاین هستن بهترین زمان برای ارسال محتوای اینستاگرام است. چون بلافاصله بعد از قرار دادن استوری مشاهده میشود و بازخورد مثبت آن را خواهید دید. پس در مورد مخاطبتان بیشتر تحقیق کنید. شما باید بدانید که مخاطب شما در چه زمانی از روز فعال است تا بتوانید زمان قرار دادن استوری‌ها را مدیریت کنید. البته در هر ساعتي از روز کاربراني هستند که مشغول کار با گوشي و اينستاگرام هستند اما مسلما گذاشتن پست در ساعات فراغت مردم مثلا بين 13 تا 15 ظهر و 20 تا 22 شب شانس افزایش بازدید استوری و جذب مخاطب جدید شما را بالاتر ميبرد.

همانطور که قبلاً هم اشاره کردم، یک ویژگی جالب استوری های اینستاگرام این است که شما می‌توانید ویدئوهای زنده (لایو) خود را در آنها قرار دهید. این یعنی بینندگان می‌توانند استوری شما را به صورت لایو تماشا کنند. فکر می‌کنم مشخص است که لایو، یک راه عالی برای ارتباط برقرار کردن با دنبال کنندگان صفحه شما است. همچنین، در پایان لایو، اینستاگرام به شما اجازه می‌دهد که پخش زنده خود را به عنوان یک فایل ویدئویی در گالری دوربین ذخیره کنید، اما نظرات و فیدبک‌ها همراه با آن ذخیره نخواهند شد.

3- استفاده از محتوای تولید شده توسط مخاطب

شما می توانید به جای انتشار محتوای تکراری از محتوای تولید شده توسط کاربر در رابطه با آن خدمات استفاده کنید تا استوری های شما جذابتر شوند. نمونه های بسیاری از محتوای تولید شده توسط کاربران در استوری های برندهای معروف مشاهده می شود. انتشار استوری های اینستاگرام و اشتراک گذاشتن مطالب تولید شده توسط کاربر (UGC) شیوه ای عالی برای پر کردن صفحه شما با محتوای زیبا است. و این برای مخاطبان شما نیز بسیار ارزشمند خواهد بود.

وقتی کاربران شما با استفاده از محصولات شما محتوایی را تولید می کنند و شما هم آن را در صفحه خود منتشر می کنید حس خوبی را به آن ها انتقال می دهید و این عمل باعث می شود آگاهی از برند شما توسط اشخاص زیادی افزایش پیدا کند. مخاطب علاقه زیادی به توجه دارد. شما با این کارتان به آن‌ها توجه ویژه‌ای میکنید و همین باعث می‌شود برند شما در ذهن آن‌ها ماندگار شود.

بطور مثال اگر صاحب یک برند غذایی هستید زمانی که مخاطبان از محصولات شما استفاده می کنند و برای شما عکس ارسال می کنند از آنها استفاده کنید. محتوایی مناسب که ارزش بسیار بالایی در جهت تبلیغات نام تجاری شما دارد را تولید و منتشر کنید. چون هر استوری که درباره نام برند شماست و توسط مخاطب شما بوجود آمده حکم طلای تولید شده توسط کاربر را دارد.

4- افزودن استیکر و انیمیشن به عکس و ویدئو در استوری

استوری اینستاگرام یک ابزار قدرتمند دیگر به اسم برچسب (sticker) هم دارد که به شما اجازه می‌دهد شکلک‌ها و آیکون‌های متنوعی را به عکس‌ها یا ویدئوهای خود بچسبانید. این برچسب‌ها واقعاً سرگرم‌ کننده هستند و می‌توانند در جذاب کردن تصویر شما، نقش زیادی داشته باشند. به نحوی که مخاطب جذب استوری شما شود.

با بکار بردن انیمیشن و استیکرهای مرتبط با موضوع مورد نظرتان در واقع مخاطب را ترغیب می کنید تا استوری های بعدی شما را دنبال کند و آن را به بقیه افراد نیز معرفی کند. به این صورت نرخ تعامل شما با مخاطبان تان قطعا بالا می رود. برنامه ها و ابزار های بیشماری مانند Mojo و Over وجود دارد. که می توانند به شما کمک کنند بدون اینکه نیازمند به یک طراح گرافیک باشید. یا اینکه زمانی را صرف فراگیری نحوه ویرایش فیلم‌ها کنید تا بتوانید انیمیشن‌های سرگرم کننده‌ای را برای کاربران خود فراهم کنید.

5- منشن (Mention)

یکی از گزینه های Story، امکان منشن یا مورد خطاب قرار دادن کاربران می باشد. استفاده از این گزینه چنانچه با خلاقیت تلفیق شود می تواند، آمار بازدید استوری شما را افزایش دهد. برای مثال فرض کنید شما پیجی برای فروش تی شرت در اینستاگرام دارید. شخصی با تعداد فالوور بالا، یکی از تیشرت‌های شما را خریداری و پستی منتشر کرده که در آن تیشرتی که از شما خریده را به تن دارد. زمانی که او را منشن می کنید، به احتمال بسیار زیاد از Story شما بازدید می کند. همین کافیست تا اینستاگرام استوری شما را به فالوورهایی که با با پیج او در ارتباط هستند پیشنهاد دهد.

کار دیگری که می توانید بکنید این است که با دیگر برندها در اینستاگرام همکاری کنید و سعی کنید که آن ها را در استوری های اینستاگرام تان معرفی کنید و در طرف مقابل آنها نیز این کار را برای شما انجام خواهند داد. این تعامل دو طرفه می تواند نقش بسیار مهمی در زمینه اعتبار بخشی و برندسازی شما داشته باشد.

6- استفاده از لوکیشن (Location)

یکی دیگر از روش های ساده اما کاربردی در جهت افزایش بازدید استوری رایگان، استفاده از موقعیت مکانی یا همان لوکیشن (Location) است. بسیاری از افراد برای جستجوی مشاغل محلی از اینستاگرام استفاده می‌کنند. این مورد بیشتر درمورد رستوران ها کاربرد دارد. ممکن است مردم بیرون از خانه باشند و بدنبال مکانی برای صرف شام بگردند. آن‌ها جستجوی اینستاگرام را باز میکنند و برای مثال “رستوران تهران” را جستجو میکنند و اینستاگرام لیستی از رستوران‌های تهران را نمایش میدهد.

اگرچه هیچ آمار قطعی برای نشان دادن تعداد جستجوها در اینستاگرام در دسترس نیست اما کسب‌وکارهای بسیاری از همین طریق کشف شده‌اند. همچنین بسیاری از کاربران اینستاگرام، تمایل دارند پست هایی که بر اساس موقعیت جغرافیایی منتشر شده اند را مرور و استوری های مرتبط با آن لوکیشن خاص را نیز مشاهده نمایند. پس به هیچ وجه استفاده از تگ موقعیت مکانی را فراموش نکنید.

7- پاسخ به دایرکت ها

جادویی ترین دستور، تعامل است. تعامل در لغت به معنی داد و ستد کردن است. اصلا خودتان بگویید، چه کسی را ترجیح می‌دهید؟ کسی که مرتبا به شما توجه می‌کند یا کسی که هیچ توجهی به شما و نیازهایتان ندارد؟ در اینستاگرام هم شرایط به همین شکل است. شما یک صفحه دارید و حالا می‌خواهید فالوورهای بیشتری به صفحه شما جذب شوند. برای افزایش فالوور و افزایش بازدید استوری در اینستاگرام باید داد و ستد کنید. یعنی باید یک چیز خوب به آدم ها بدهید تا آنها نیز در عوض شما را فالو کنند. آن چیز خوب توجه نام دارد.

زمانی که با پیام های دایرکت خود درگیر می شوید و به آنها پاسخ می دهید، نه تنها پیامی را برای فالوور خود ارسال می کنید بلکه چون یک شخص حقیقی در پشت حساب وجود دارد و شما به بازخورد آنها گوش می دهید، هم اعتمادسازی ایجاد میشود و هم تعامل طولانی مدت کاربران با استوری اینستاگرام خود را بهبود می بخشید.

متاسفانه بسیاری از صفحه های اینستاگرامی به دایرکت هایی که از استوری هایشان دریافت می کنند پاسخ نمیدهند. همین باعث می شود مخاطبان خود را به مرور از دست بدهند. اگر شما هم اینطور هستید تلاش کنید بسیار کوتاه یا نهایتا با ارسال یک استیکر جواب کاربران خود را در پاسخ به استوری‌های اینستاگرام تان بدهید.

هزاران راه برای تعامل میان شما و مشتریانتان وجود دارد. قبل از هرکاری ابتدا درمورد کسب‌وکار خود تحقیق کنید تا ببینید از چه راهی می‌توانید با مشتریان وارد تعامل شوید. می‌توانید پیج رقبای خود را نیز بررسی کنید و ببینید آنها چگونه با مشتریان خود در ارتباط هستند. از استراتژی های پیج های رقیب جهت بالا بردن بازدید استوری خود استفاده کنید.

آیا خرید بازدید استوری اینستاگرام خوب است؟

 

اینستاگرام، استوری‌هایی را که بازدید بالایی دارند با احتساب فاکتورهای موجود در الگوریتم خود به کاربران اینستاگرام پیشنهاد می کند. یکی از دلایل این اتفاق ارتباطات مشترک بین شما و فالوورهای پیجیست که اینستا، استوری آن را به شما پیشنهاد می‌دهد. اما یک دلیل مهم تر نیز وجود دارد. به دلیل اینکه شما با لوکیشن ایران در اینستاگرام فعال هستید، استوری‌هایی که به شما پیشنهاد بازدید آن داده می‌شود نیز اکثرا پیج‌های ایرانی هستند.

اینستا به تازگی Story ها را در Explore نیز به نمایش در می آورد. این امر اهمیت استفاده از آن را دوچندان کرده چرا که بعنوان یک پتانسیل بسیار بزرگ می تواند در خدمت کسب‌وکارهای فعال در اینستاگرام باشد.

در اکثر موارد برای انجام فعالیت‌های متفاوت راه‌های میانبری هم وجود دارد، یکی از این راه‌ها خرید بازدید استوری اینستاگرام است. که با استفاده از این روش می توانید تعداد بازدیدهای خود را به میزان دلخواه افزایش دهید. البته در بیشتر موارد این بازدید ها تقلبی است و توسط ربات ها انجام می شود. چون اینستاگرام پیگیری‌های پیشرفته‌ای در این مورد انجام داده و درصورت متوجه شدن این موضوع با آن برخورد خواهد کرد.

در مجموع استفاده از برنامه‌های افزایش بازدید استوری اینستاگرام رایگان به هیچ عنوان توصیه نمی شود. زیرا افزایش بازدید استوری به صورت تقلبی سودی برای صفحه شما نخواهد داشت. معمولا صفحه‌هایی که قصد دارند با ترغیب به تبلیغات در استوری، مشتریان بیشتری را جذب کنند از این روش استفاده می کنند. درنتجه سعی کنید با روش های طبیعی اقدام به بالا بردن ویو استوری خود کنید.

نتیجه گیری

استوری اینستاگرام، یک قابلیت بسیار جذاب است. استوری به شما این امکان را می‌دهد که رابطه نزدیک‌تری با دنبال‌کنندگان خود داشته باشید و در مورد افکار و فعالیت‌های خود بیشتر به آنها بگویید. ما در این مقاله به این سوال که چگونه بازدید استوری را بالا ببریم پاسخ دادیم. فقط این نکته را فراموش نکنید که هر چند استفاده از امکانات و ترفندهایی که در این مقاله به شما یاد دادیم می‌تواند در جذاب‌تر شدن و بالا بردن بازدید استوری شما موثر باشد اما در نهایت خلاقیت شما مشخص می‌کند که چقدر استوری شما موفق خواهد شد.

 

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده