سازمان‌ جهانی بهداشت هشدار داد

یک نت ـ مدیر کل سازمان جهانی بهداشت در پیامی در توئیتر هشدار داد که امنیت و سلامت جامعه جهانی در خطر قرار دارد.
تدروس آدهانوم

یک نت ـ به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «تدروس آدهانوم» مدیر سازمان بهداشت جهانی بامداد روز چهارشنبه (به وقت تهران) درباره در خطر بودن امنیت و سلامت جامعه جهانی هشدار داد.

وی در پیامی در توئیتر نوشت: «سلامت و امنیت تمام جامعه جهانی در خطر قرار دارد. راه‌حل‌ها باید به عنوان کالاهای مشترک جهانی و بر اساس دسترسی عادلانه و مقرون به صرفه برای همگان به اشتراک گذاشته شود. اینها الزامات عمومی، بهداشتی و اقتصادی هستند.»

آدهانوم دور روز پیش نیز در سخنرانی آنلاینی گفته بود: «جهش اخیر در موارد کووید-19 (کرونا) در برخی کشورهای اروپایی و شمال آمریکا سران این کشورها را در معرض لحظه‌ای حساس برای اقدام قرار داده است.»

آدهانوم اضافه کرد: «این لحظه حساس دیگری برای اقدام است. لحظه حساس دیگری برای برخاستن رهبران بوده و لحظه حساس دیگری برای مردم است تا برای هدفی مشترک متحد شوند.»

مدیر کل سازمان جهانی بهداشت دو روز پیش  در حساب توئیتری خود  با اعلام قرنطینه کردن خود گفت: «به دلیل تماس با فردی که تست کرونای وی مثبت درآمده است خود را قرنطینه کرده‌ام. حالم خوب است و علائمی ندارم اما طی روزهای آینده به خاطر رعایت پروتکل‌های سازمان جهانی بهداشت در قرنطینه باقی خواهم ماند و از خانه کارها را انجام خواهم داد.»

موضوع: 
امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده