رفتن به محتوای اصلی

شمار مبتلایان کرونا در جهان از سی‌و‌هفت میلیون نفر عبور کرد

تاریخ انتشار:
یک نت ـ برآوردهای آماری از سراسر جهان نشان می‌دهد در عرض دو و نیم روز یک میلیون نفر دیگر در جهان به ویروس کرونا مبتلا شده و شمار کل بیماران از سی‌و‌هفت میلیون نفر عبور کرده است.
شمار مبتلایان کرونا در جهان از سی‌و‌هفت میلیون نفر عبور کرد

یک نت ـ به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، برآوردهای وبگاه «وُرلداُمتر» نشان می‌دهد تعداد کسانی که در جهان به ویروس «کووید۱۹» مبتلا شده‌اند بامداد شنبه از ۳۷ میلیون نفر فراتر رفته است.

بر این اساس تا لحظه نگارش این خبر ۳۷,۰۱۸,۹۷۵ نفر در سراسر جهان به این ویروس مبتلا شده‌اند و ۱,۰۷۰,۳۸۷ نفر نیز بر اثر آن جان خود را از دست داده‌اند.

در مقابل اما ۲۷,۸۲۸,۵۷۴ نفر از بند این بیماری رهایی پیدا کرده و سلامت خود را به دست آورده‌اند.

در میان کشورهای آلوده به این ویروس، ایالات متحده آمریکا با حدود هفت میلیون و هشتصد و هفتاد هزار نفر، بیشترین شمار مبتلایان در جهان را دارد. این کشور با حدود ۲۱۸ هزار جان‌باخته، در رتبه نخست کشورهای دارای بیشترین موارد فوتی ویروس کرونا ایستاده است.

بررسی‌های آماری نشان می‌دهد که آمریکا ۲۱،۲۸ درصد از کل مبتلایان به این بیماری را در خود جای داده است. بعد از آن، هند با حدود ۱۸،۸۵ درصد از کل مبتلایان جهان یعنی تقریبا شش میلیون و نهصد و هشتاد هزار نفر در رتبه دوم قرار دارد. بعد از آنها برزیل با پنج میلیون و سی‌وپنج هزار مبتلا یعنی ۱۳،۶۰ درصد کل بیماران، قرار دارد.

موضوع

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
بازگشت بالا