ساکت الهامی نامی کوچک در تیمی بزرگ است

یک نت ـ حمله چینی به تراکتوری‌ها: استقلال با بحرین بازی کرد!
تراکتور استقلال

یک نت ـ حمله چینی به تراکتوری‌ها: استقلال با بحرین بازی کرد!

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: شخصیت الهامی ثابت شده و او در حد سرمربیگری تیم‌های محلی هم نیست چه برسد به باشگاهی مثل تراکتور.

علی چینی در خصوص شکست تیم فوتبال استقلال مقابل تراکتور در فینال جام حذفی، گفت: متاسفانه شانس با استقلال یار نبود و تراکتور هم خیلی وقت‌کشی می‌کرد. من اهل تبریز هستم، ولی تا الان چنین بازی از تراکتور ندیده بودم. واقعا در این بازی ما تیم تراکتور را ندیدیم، تیم بحرین را دیدیم. به نظرم این تفکر سرمربی تراکتور بود که تیمش اینطور بازی کند و فوتبال تمیزی از سوی این تیم ندیدیم.

وی در مورد رفتار‌های ساکت الهامی، سرمربی تراکتور در جریان بازی که باعث اخراج وی هم شد، اظهار داشت: چهار سال پیش وقتی من مربی استقلال بودم در بازی با صبای قم الهامی با محمدخرمگاه هم درگیری فیزیکی پیدا کرد، اما به نظر می‌رسد او هنوز متنبه نشده است. معتقدم که باشگاه تراکتور باید در خصوص سرمربی خود تجدیدنظر کند. این رفتار‌ها برای فوتبال ایران و باشگاه تراکتور زشت است.

پیشکسوت استقلال در پایان خاطرنشان کرد: آقای الهامی دوره این درگیری‌ها دیگر تمام شده است. کمیته انضباطی و کمیته اخلاق باید به این قضیه ورود کنند و از نظر من شخصی مثل الهامی نباید جایگاهی در فوتبال ایران داشته باشد. شخصیت او ثابت شده است و او در حد سرمربیگری تیم‌های محلی هم نیست چه برسد به باشگاهی مثل تراکتور. نباید از این مورد راحت گذشت. من احترام خاصی برای باشگاه تراکتور قائلم، ولی به نظرم الهامی برای سرمربیگری این تیم خیلی کوچک است. او باید از این فوتبال برود. تمام دنیا دیدند که الهامی کنار زمین داشت چه کار می‌کرد. فینال جام حذفی ایران در کشور‌های دیگر و در AFC هم رصد می‌شود و این رفتار زشت باعث خراب شدن چهره بین‌المللی فوتبال ما می‌شود.

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده