رفتن به محتوای اصلی

خصوصیات مردان فروردینی

تاریخ انتشار:
یک نت ـ مردان متولد فروردین به اندازه ای آشکار، واضح، پر جنب و جوش هستند که در اولین برخورد شاید بتوانید فروردین ماهی بودن او را حدس بزنید.
خصوصیات مردان فروردینی

یک نت ـ خصوصیات مردان متولد فروردین ماه

مردان فروردین ماه، در مواردی بسیار مردانی برونگرا، شاد، پر حرارت و پر از انرژی هستند. قدرت طلبی بخش مهمی از خصوصیات اخلاقی این مردان است و همیشه میل زیادی به رهبری در گروه، اثبات حرف هایشان و جاه طلبی بسیار زیاد دارند. این مردان پرجنب و جوش، فعال، عجول، رک و بی پروا هستند و کمی زود عکس العمل نشان می دهند،همچنین عاشق قدرت ، لایق و کاردان، عاشق قدرت،کم صبر و طاقت است.

تا مدتها می تواند تنها باشد، ریاست طلب و پر توقع ، اهل امر و نهی، طراح، اهل هیجان، حادثه جو ، با اعتماد به نفس، سازنده، به گذشته فکر نمی کند، جوانتر از سنش، شایسته، ماجراجو، روشنفکر، دقیق، اشتباه خود را نمی پذیرد، با مدیریت عالی، متنفر از دخالت دیگران، فعال و جنجالی، با شهامت، با مطالعه، هوشیار و زرنگ، صاحب عقیده، مبتکر، مقتدر، اهل بخشش، اهل تنوع، با حس مسئولیت، پر انرژی، اهل کشمکش و ستیز، سالم و پرقدرت، خودخواه، گاهی یاغی، بی ریا، گاهی خشک و یک دنده، مخالف دوز و کلک، در باطن ضعیف تر از ظاهر است، مددکار، گاهی غیر واقعی و غیر منطقی، هوشمند. از زن خجول، ملالت آور و منفی باف بیزار است.

اینان اغلب در سینه، صورت یا بازونشانی دارند که برایشان نیک است. متولدین این ماه افرادی خوش طبع و خوشرو و بلند قد و خوش اقبال می‎باشند. گاه گرفتار بیماری می‎شوند که بیشتر از ناحیه پهلو و کمر می‎باشد.این افراد طالع و بخت خوبی دارند، به شرط آن که همت خود را به مار گیرند اینان عموماً افرادی مهربان و بخشنده بوده و اگر چیزی را از دست بدهند، باز به دست می‎آورند.

متولدین این ماه افرادی با ذوق و سلیقه بوده و عموماً رفتار مسالمت‎آمیز دارند. این افراد بهتر است از نزدیک شدن به آب رونده و تند، پرهیز کنند. از لحاظ شغلی، صنعت کشاورزی و خرید و فروش برایشان سودبخش و سازگار است. این گروه از مردان از یک جا ماندن و نظاره کردن دیگران قطعاً در عذاب خواهند بود و تحمل شنیدن حرف های دیگران را به عنوان دستور ندارند. زیرا خود یک دستور دهنده مداوم هستند و باید یک هدف تعیین شده را دنبال کنند.

زمانی که مرد فروردین ماهی عاشق شود :

وقتی عاشق می شود ، گویی یک شیرین و فرهاد جدید به دنیا آمده است. او چنان غرق اوهام عاشقانه می گردد که گویی در تمام کره زمین فقط او و معشوقه اش حق زندگی دارد. او در نهاد خود ایمان دارد که عشقش تنها عشق حقیقی است که از بدو پیدایش به وجود آمده است.اگر این عشق بشکند ، با تمام نیرو و با استفاده از کلیه امکانات سعی می کند قطعات آن را برچیند و دوباره به هم پیوند دهد تا شاید آب رفته دوباره به جوی برگردد، و اگر بار اول موفق نشد، دوباره کوشش به خرج می دهد.

جذبه جنسی مردان فروردینی

مردان فروردین از توانایی بالای جنسی برخوردار هستند که زنان را میتوانند جذب خود کنند، اما همیشه به دنبال ازدواج و کنترل یک خانه و خانواده هستند. در زندگی زناشوئی پایبند اصولی است که اگر نادیده گرفته بشوند، مانند خوره جانش را می خورد ، او گاهی به راستی میل ندارد زنش را دائما در حال آرایش کردن ، رنگ کردن مو ببیند.

ازدواج مرد متولد فروردین با ماههای دیگر سال

فروردین با فروردین : خوب ؛ سازگاری مثبت واقع بینی و آگاهی به صفات مثبت یکدیگر

فروردین با اردیبهشت : متوسط ؛ خودپسندی و میل به حاکمیت از ویژگی های مشترکشان می باشد

فروردین با خرداد : بد ؛ پر جنب و جوش بی قرار و دیگری تنوع طلب و سرکش

فروردین با تیر :متوسط ؛ یکی برون گرا ودیگری ایده آلیست

فروردین با مرداد :خوب ؛ پیوند موفقی خواهد بود چون هماهنگی وجود دارد

فروردین با شهریور : بد ؛ یکی پاک سرشت و انسان دوست دیگری جسور و جاه طلب

فروردین با مهر : بسیار خوب ؛ افرادی منصف و معتقد به تساوی حقوق زن و مرد

فروردین با آبان : بد؛ آزادیخواه سلطه گر خواهان تنهایی و درون گرا

فروردین با آذر :عالی ؛ کم ترین اختلاف و هیاهو از مشخصات بارزشان است

فروردین با دی :بد ؛ تفاهم چندانی با هم ندارند مرموز و محافظه کار می باشند

فروردین با بهمن : بد ؛ سلطه گر آرمان گرا موقعیت درک یکدیگر را ندارند

پدر بودن مرد فروردینی

متولد برج قوچ برای کودکان تازه به دنیا آمده اش یک موجود خیال انگیز است.اما از هفت سالگی به بعد آنها سعی می کند تا فرزندان را وادار به پیروی از خود کند، اما او نباید همه الگوهای زندگی خود را به آنها تحمیل کند.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
بازگشت بالا