رفتن به محتوای اصلی

نکات جالب زناشویی

تاریخ انتشار:
یک نت ـ چند نکته مهم و کاربردی در زندگی زناشویی / هنگام صحبت با همسر خود احساسات و افکارتان را صادقانه بیان کنید چرا که همسرتان قادر نیست ذهن شما را بخواند و پی به احساس شما ببرد .
نکات جالب زناشویی

یک نت ـ نکات جالب زناشویی

1.ارتباط صادقانه با همسرتان برقرار کنید

هنگام صحبت با همسر خود احساسات و افکارتان را صادقانه بیان کنید چرا که همسرتان قادر نیست ذهن شما را بخواند و پی به احساس شما ببرد .

اگر با همسر خود گفتگویی داشتید سعی کنید به حرف های او بدون خجالت دادن، مقصر دانستن و مشاجره ، گوش دهید .

عدم گفتگوی صادقانه و گوش ندادن به صحبت های همسر سبب رنجش، عصبانیت، و ناامیدی در ارتباط خواهد شد .

2.انصاف داشته باشید

انصاف را به ارتباطتان برگردانید و آن را ارتقا دهید و هنگام تقسیم وظایف، ابراز نیازها، اظهار نارضایتی، مدیریت مالی زندگی، پدر یا مادری کردن، و حمایت از دیگری انصاف داشته باشید .

3.ارتباط زناشویی را اولویت زندگیتان قرار دهید

اگر تا به امروز در زندگی مشترک خود به مسائل دیگر مانند شغل، بچه، و علایق شخصی بیش از ارتباط زناشویی اهمیت داده اید ، با این کار نا خودآگاه زندگی خود را در آستانه نابودی قرار داده اید .

پس برای داشتن یک زندگی مشترک خوب ارتباط زناشویی را اولویت اصلی زندگی قرار دهید زیرا هیچ چیز در زندگی زناشویی، مهم تر از ارتباط بین زن و شوهر نیست.

4.جمله هایتان را با تو آغاز نکنید

به جای اینکه همیشه در گفتگو با همسرتان از واژه تو استفاده نمایید جمله را با واژه ی “من” شروع کنید زیرا اینگونه همسرتان احساس مقصر بودن نخواهد داشت .

مثلا بگویید” من احساس می کنم داری طردم می کنی”.

 خیلی شفاف به جای افکارتان، احساستان مانند ناراحتی، عصبانیت، خوشحالی، تنهایی، ناامیدی و … را با همسرتان در میان بگذارید زیرا اینگونه او می توان ارتباط بهتری با شما برقرار کند.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
بازگشت بالا