دانلود رایگان فیلم خروج ابراهیم حاتمی کیا

دانلود فیلم خروج با لینک مستقیم

دانلود فیلم سینمایی خروج با کیفیت عالی ۴K

دانلود فیلم” جدید خروج ” با چهار کیفیت عالی و متوسط

مشاهده آنلاین درج شد

دانلود فیلم ایرانی خروج

نوع فیلم: دفاع مقدس

سال تولید : ۱۳۹۸

کارگردان : ابراهیم حاتمی کیا

بازیگران: فرامرز قریبیان،جهانبخش سطلانی،محمد فیلی،پانته‌آ‌پناهی‌ها،محمود پاک‌نیت و…

خلاصه داستان : درمورد ۱۰ نفری است که از دزفول میخواهند به تهران سفر کنند و حدود ۲ ماهی در راه هستند و در این مسیر دچار مشکلات بزرگی می شوند بنده خودم فکر میکنم فیلم جالبی است.امیدواریم از تماشای این فیلم لذت ببرید با ما همراه باشید کاران مووی…

برای مشاهده آنلاین فیلم خروج روی بنر کلیک کنید

https://karanmovie.org/wp-content/uploads/2020/04/800X150-1-768x144.jpg

سینمایی خروج را می توان جزو جنجالی ترین و البته جذاب ترین فیلم های اجتماعی سال ۹۸ دانست که حواشی و نظرات بسیاری را به دنبال خود کشید . این فیلم که اثری اجتماعی از ابراهیم حاتمی کیا بود در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر به نمایش در آمد. این فیلم که در واقع مضمونی اعتراضی دارد به نویسندگی و کارگردانی شخص  ابراهیم حاتمی کیا به مرحله تولید رسید اما در برخی از موارد نتوانست توجه منتقدان را به خود جلب کند به گونه ای که این فیلم را در سطح حاتمی کیا نمی دیدند. البته باید یادآور شد که در بسیاری از موارد نیز توانست تحسین منتقدان و مخاطبان را بر انگیزد که این مورد برای کارهای حاتمی کیا بسیار معمول است .

داستان فیلم خروج در رابطه با زندگی کشاورزانی است که شرکت سهامی آب به اشتباه به هنگام تخلیه سد آب شور ، آب را روی زمین های آن ها باز کرده و باعث از بین رفتن زمین ها و محصولاتشان شده و همین مورد دسترنج آن ها را به باد داده است . آن ها که از طریق پیگیری اداره آب ، امام جمعه ، شورا و دهیار به نتیجه ای نمی رسند تصمیم می گیرند تا خود به نزد شخص رئیس جمهور بروند و مشکلات خود را برای او عنوان نمایند . این افراد خود سوار بر تراکتور شده و عازم تهران می شوند. این سفر آن ها مورد توجه رسانه ها قرار می گیرد و باعث رسانه ای شدن آن می شود که واکنش ها زیادی را در پی خواهد داشت .

در این فیلم از ابراهیم حاتمی کیا بازیگران مختلفی از جمله فرامرز قریبیان، پانته آ پناهی ،جهانگیر الماسی ، سام قریبیان، کامبیز دیر باز ، گیتی قاسمی، محمدرضا شریفی نیا، محمد فیلی، مهدی فقیه، محسن صادقی نسب، رامین پور ایمان، اکبر رحمتی ، آتش تقی پور و… به ایفای نقش پرداخته اند که در این بین بازیگری فرامرز قریبیان بیش از سایرین مورد توجه منتقدین و مخاطبین قرار گرفت .

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده