مدام به طلاق فکر می کنم

یک نت ـ دختری بیست ساله هستم که دوست داشتم همیشه با مردی تحصیل کرده و از نظر مالی متوسط و باایمان ازدواج کنم ولی برعکس با مردی ازدواج کردم که تحصیلاتی ندارد و وضع مالی خوبی ندارد ولی آدم نسبتا خوبی است مدام به طلاق فکر می کنم
طلاق

یک نت ـ من دختری بیست ساله هستم که دوست داشتم همیشه با مردی تحصیل کرده و از نظر مالی متوسط و باایمان ازدواج کنم ولی برعکس با مردی ازدواج کردم که تحصیلاتی ندارد و وضع مالی خوبی ندارد ولی آدم نسبتا خوبی است مدام به طلاق فکر می کنم چون این فرد معیارهای مرا ندارد لطفا راهنمایی کنید

پاسخ:

اینکه از شرایط زندگی خود راضی نیستید و به طلاق فکر می کنید گویای این است که متاسفانه گرفتار تعارض و آشفتگی هستید و همین امر آرامش شما را بیش از گذشته سلب می کند.

با لحاظ وجود و تاثیرگزاری متغیرهای متعدد در سطح زندگی مشترک، ضمن اینکه برای کاهش اختلافات و مشکلات لازم است مراجعه حضوری به مشاور داشته باشید، ضرورت دارد تصمیم نهایی خود را به جلسات و مشاوره حضوری مشروط کنید.

به صورت کلی لازم است توجه داشته باشید که همه ملاکهای مثبت در یک نفر جمع نمی شود و هر فرد دیگری نیز مانند همسر و خود شما از نقاط ضعفی نیز برخوردار است. بنابراین لازم است با تغییر نگاه خود به زندگی، توجه بیشتری به ویژگیهای مثبت همسر خود داشته باشید.

منبع: کانال رسمی مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی

 

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده