رفتن به محتوای اصلی

حکایت بهلول و چوب زدن او بر قبرها

تاریخ انتشار:
بهلول,حکایات بهلول,داستان های بهلول,داستان های بهلول دیوانه,حکایت خواندنی از بهلول,حکایت بهلول و چوب زدن او بر قبرها
حکایت بهلول و چوب زدن او بر قبرها

یک نت ـ حکایت بهلول و چوب زدن او بر قبرها

قل کرده اند بهلول چوبى را بلند کرده بود و بر قبرها مى زد.

گفتند: چرا چنین مى کنى؟

بهلول گفت: صاحب این قبر دروغگوست، چون تا وقتى در دنیا بود دایم مى گفت: باغ من ، خانه من ، مرکب من و... ولى حالا همه را گذاشته و رفته است و اکنون هیچ یک از آن ها، مال او نیست که اگر مال او بود حتما با خود برده بود.

دیدگاه‌ها

ممنون میشیم اگ… 1393/10/16 - 02:47

خواهشمند است خبر ذیل را عنایت فرموده و در سایت وزین خود کار کنید. انشالله در آینده بتوان همکاری های بیشتری بین دوسایت انجام دهیم. ممنون
همزمان با ایام پرخیر و برکت بهار ماهها، ماه ربیع الاول
شبکه خبری "زمان" افتتاح شد

به مناسبت ایام پرخیر و برکت بهار ماهها، ماه ربیع الاول، شبکه خبری " زمان " با حضور تعدادی از چهره های رسانه ای کشور به طور رسمی افتتاح گردید.

به گزارش خبرنگارما همزمان با فرارسیدن ماه ربیع الاول با حضور تعدادی از چهره های رسانه ای کشور شبکه خبری " زمان " مجددا پس از وقفه ای؛ راه اندازی گردید. شبکه خبری زمان در حالی از امروز دوباره فعالیت حرفه ای خود را پیگیری خواهد کرد که این بار درتمامی حوزه ها از جمله حوزه های فرهنگی ، سیاسی ، اجتماعی ، اقتصادی، ورزشی و ... ، به شکل کاملا حرفه ای و تخصصی فعالیت خواهد نمود.

در خط مشی این سایت آمده است؛ رسانه ای مستقل که در راستای اسلام ناب محمدی (ص) و اهداف و ارزش‌هاي نظام مقدس جمهوري اسلامي ایران ، پايبندي به آرمانها و آموزه‌هاي والاي حضرت امام خميني(ره) ، پیروی از خط ولایت فقیه ، حفظ و تقويت وحدت ملي ، تبيين منافع و مصالح ملي و صيانت از آن‌ها تلاش خواهد کرد.

علاقمندان می توانند برای دسترسی به شبکه خبری زمان، به این آدرس http://www.zamannews.ir/ مراجعه نمایند.

logo zaman tablighat

گفتنی است از ویژگی های "شبکه خبری زمان" می توان به این موارد نیز اشاره نمود :

وب سایتی واکنشگرا و انعطاف پذیر ( Responsive web sites )

با رشد تکنولوژی های روز دنیا و روی کار آمدن ابزارها و لوازم پیشرفته از قبیل گوشی های هوشمند، تبلت ها و ... طراحان سایت با دگرگونی های بسیاری از جمله نمایش صحیح تمامی محتویات سایت بصورت کاملا مطلوب، بدون نیاز به Zoom in یا Zoom out و یا حرکت اسکرول در ابزار مورد استفاده کاربر، مواجه شده اند. یکی از راه حل های این مشکل، روی کار آمدن تکنیک طراحی سایت های واکنشگرا یا به اصطلاح انگلیسی آن Responsive web design می باشد.

سایت های واکنشگرا به سایت هایی گفته میشوند که با تغییر دستگاه مانند گوشی های هوشمند، تبلت ها و تلویزیون های هوشمند و ... از خود واکنش نشان داده و با تغییر رزولوشن، تغییر خواهند کرد. در این سایت ها بر خلاف وب سایت های قدیمی و فاقد ویژگی Responsive، نمایش اطلاعات و تصاویر در ابعاد مختلف با مشکل مواجه نخواهد بود و دیگر هیچ zoom in و zoom out در کار نیست.

این تکنیک به کمک ویژگی های جدید Media Queries که در CSS3 تعریف شده است و همچنین طراحی های شناور( Fluid Proportion-Based Grids) وب سایت را قادر خواهد کرد تا بدون نیاز به ایجاد نسخه های مختلف برای دستگاه های متفاوت، با تغییر رزولوشن، محتویات صفحه نیز انعطاف پذیر شوند. در واقع در وب سایت های ریسپانسیو، ساختار لایه‌های سایت به صورت شناور طراحی می‌شود و با کمک خاصیت Media در تگ Link با توجه به سایز صفحه، CSS مربوط به آن بارگذاری خواهد شد.

چرا شبکه خبری زمان ریسپانسیو طراحی شد؟

سایت های واکنش گرا به دلیل اینکه بازدید کننده را در محدودیت استفاده از دستگاه قرار نمی دهند و مخاطب می تواند با ابزار های مختلف، سایت را به صورت مطلوب مشاهده نماید . و اینکه سایت های ریسپانسیو، SEO friendly هستند چرا که تمام محتویات داخل و خارج سایت را در وسط صفحه قرار می دهند.

گزارشها و آمارهای آنلاین و بروز از بازارهای مختلف داخلی و جهانی (به شکل نمودار و جداول) :

شبکه خبری زمان سعی کرده علاوه بر پوشش اخبار سیاسی کشور در دیگر بخشهای خبری از جمله اقتصاد تمرکز بیشتری داشته باشد و به شکل کاملا تخصصی در این حوزه مهم ورود نماید.

در شرایطی که امسال توسط مقام معظم رهبری نیز بعنوان سال اقتصاد و فرهنگ نامگذاری شد برآن شدیم تا با یک برنامه ریزی دقیق و اصولی بتوانیم گزارشها و نمودارهای دقیق از روند بازارهای داخلی و خارجی به مخاطبان خود ارائه نماییم.

تمامی جداول این سایت آنلاین بوده و تمامی تغییر و تحولات بازارهای داخلی و جهانی را پوشش می دهد.

از جمله این جداول می توان به (نمودار آنلاین بورس های جهانی و شاخص بورس های ایران ، نرخ لحظه ای ارز و سکه و طلا در ایران و جهان، نرخ لحظه ای قیمت خودرو ، نفت گاز و فلزات گرانبها ، نرخ آنلاین بازار موبایل و تبلت و لپ تاپ و همچنین گزارش لحظه به لحظه از ترافیک تهران و آب و هوا در سراسر کشور اشاره نمود.

اپلیکیشن زمان :

باتوجه به گسترش روزافزون استفاده کنندگان برنامه های خبری بر روی گوشی های همراه بزودی نسخه ای پیشرفته از شبکه خبری زمان در اختیار مخاطبین محترم قرار خواهد گرفت.

--------------------------------------------------------------------------------------------------

خبرگزاری بین المللی تسنیم // شبکه خبری «زمان» افتتاح شد

خبرگزاری مهر // شبکه خبری زمان به جمع رسانه‌های مجازی فارسی پیوست

افکار نیوز // شبکه خبری زمان به جمع رسانه‌های مجازی فارسی پیوست

عصر خبر // افتتاح شبکه خبری «زمان»

عرش نیوز // شبکه خبری «زمان» افتتاح شد

شفقنا // شبکه خبری «زمان» افتتاح شد

سینما خبر// شبکه خبری زمان افتتاح شد

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
بازگشت بالا