رفتن به محتوای اصلی

چند ماهی میشه با خدا قهرم

تاریخ انتشار:
من در برابر زندگیم کم آوردم.فکر میکنم دیگه توان ادامه دادن ندارم.چند ماهی میشه با خدا قهرم.حتی اسمشو نمیارم.به همه گفتم خدا عدالت نداره.چیزای خوب مال پولداراست.پس ما چی؟
چند ماهی میشه با خدا قهرم

یک نت ـ من در برابر زندگیم کم آوردم.فکر میکنم دیگه توان ادامه دادن ندارم.چند ماهی میشه با خدا قهرم.حتی اسمشو نمیارم.به همه گفتم خدا عدالت نداره.چیزای خوب مال پولداراست.پس ما چی؟

لطفا پاسخشون رو بفرمایید .

باعرض سلام و تشکر

کم آوردن در زندگی دلایل مختلفی داره اما اینکه پای خدا رو میکشی وسط منطقی نیست خداوند می فرمایید من همه امور را از سبب و علل مادی آن قرار داده ام و ما در رفتار امامان معصومین هم می بیینم که از روش حل منطقی برای حل مسایل دنیوی و مادیشان استفاده میکنند مثلا امامان معصوم که سزاوار ترین افراد روی کره زمین بودند چرا برای حل مشکل معشیتی خودشان سخت در زمین کشاورزی کار می کردند در حالی با یک دعا می توانستند بهترین رزق و روزی را برای خود و خانواده از خدا طلب کنن و مشغول عبادتشان باشند ؟ چرا اگر بیمار می شدند نزد طبیب می رفتند؟ در حالی با یک دعا می توانستند خوب شوند؟

پس خداوند هیچ جا نگفته من برای این شما را آفریده ام که مشکلاتتان را حل کنم اما گفته من شما خلق کردم فقط برای عبادت البته همه امور می تواند با یک نیت خاص و شرایط خاص عبادت باشد.

با توجه به مطالب فوق شما باید با توکل خدا اما با سعی و تلاش و از روش منطقی و عادی خود مشکلات خودتان را مرتفع کنید .

موفق باشید.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
بازگشت بالا