رفتن به محتوای اصلی

تیم بزرگ خرابکاری داعش دستگير شد

تاریخ انتشار:
شورای استانداری دیالی از دستگیری یکی از خطرناک‌ ترین باندهای داعش در بغداد و عامل انفجارهای اخیر در این شهر و کاظمین خبر داد.
تیم بزرگ خرابکاری داعش دستگير شد

یک نت ـ «السومریه‌ نیوز» صادق الحسینی، رئیس کمیته امنیتی در شورای استانداری دیالی اعلام کرد که این باند در پشت پرده انفجارهای اخیر در بغداد و کاظمین قرار دارد.

وی اعلام کرد: یک تیم امنیت متخصص از لشگر پنجم و سرویس های پشتیبانی آن دیشب در عملیاتی در منطقه «الاعظمیة» بغداد موفق شد ، 15 نفر از اعضای خطرناک‌ ترین باند وابسته به داعش را به همراه تعداد بسیاری کمربند انفجاری دستگیر کند و نقشه آنها برای ناامن و بی‌ ثبات کردن پایتخت عراق در روزهای آینده را خنثی کند.

بر اساس این گزارش، بیشتر عناصر این باند از ساکنان دیالی و استانهای دیگر عراقی هستند و تحت بازجویی فرماندهی عملیات بغداد قرار دارند.

حسینی با اشاره به این که 4 نفر از اعضای این باند همچنان تحت بازجویی قرار دارند، گفت: این باند مسئول شماری از انفجارهای تروریستی اخیر در بغداد از جمله انفجار دیروز کاظمین است که در آن علاوه بر قربانی شدن شمار بسیاری از مردم بی‌ گناه، «احمد الخفاجی» نماینده مجلس عراق نیز به شهادت رسیدند.

داعش که اکنون حدود هشتاد درصد استان الانبار را تصرف کرده است، تلاش می کند، خود را به دروازه های بغداد نزدیک کند و این پایتخت عراق را نیز به اشغال خود در آورد.

پس از تشکیل ائتلاف ضد داعش از سوی امریکا و آغاز عملیات علیه آن در سوریه و عراق، تحرکات این گروه تروریستی ساخته دست امریکا، ترکیه و اعراب مرتجع منطقه، فزونی یافته است.

منبع : شبكه خبر

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
بازگشت بالا