رفتن به محتوای اصلی

خودکشی یک زن در متروی چهارراه ولیعصر

تاریخ انتشار:
یک نت ـ احسان مقدم مدیرروابط عمومی متروی تهران، ضمن تایید این حادثه، گفت: حدود 20 دقیقه پیش خانم میانسالی در چهارراه ولیعصر خود را مقابل قطار مترو پرتاب کرد.
خودکشی یک زن در متروی چهارراه ولیعصر

یک نت ـ احسان مقدم مدیرروابط عمومی متروی تهران، ضمن تایید این حادثه، گفت: حدود 20 دقیقه پیش خانم میانسالی در چهارراه ولیعصر خود را مقابل قطار مترو پرتاب کرد.

وی ادامه داد: این فرد توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شده است.

مقدم در خاتمه ضمن ابراز تاسف از این حادثه، در عین حال اظهار کرد: در حال حاضر مشکلی در خطوط مترو وجود ندارد و کار به صورت عادی دنبال می‌شود.

 

عباسی روابط عمومی اورژانس تهران درباره وضعیت جسمی و بالینی این زن که به گفته وی حدود سی ساله بود، گفت: متاسفانه این فرد شرایط جسمی مناسبی ندارد و جهت ادامه درمان‌های اورژانسی به بیمارستان منتقل شد.

مرد جوان 28، 29 ساله‌ای که از نزدیک شاهد این حادثه بود، در این باره گفت: من در فاصله چند قدمی از این زن قرار داشتم، او در حال مکالمه تلفنی بود و از صحبت‌هایش می‌توان گفت که از دادگاه خانواده بازگشته بود.

یکی دیگر از شاهدان عینی نیز در این باره گفت: پیش از اینکه این زن خودش را به روی ریل قطار پرتاب کند کیفش را به همراه یک یادداشت روی زمین گذاشت که گویا آن یادداشت را به یکی از ماموران آتش نشانی دادند.

مشاهدات خبرنگار ایسنا حاکیست ماموران آتش‌نشانی و آمبولانس در میان انبوه جمعیت ابتدا کیسه‌ای زردرنگ که دو کفش کتانی سفید به چشم می‌خورد و به دنبال آن مصدوم را در کیسه مخصوص سیاه رنگی که بخشی از صورت خونین وی نیز دیده می‌شد، به آمبولانس حمل کردند.

همزمان با این حادثه ، زنی دیگر نیز به دلیل مشاهده این صحنه بیهوش و به بیمارستان منتقل شد.

------------------------------------

پای زن جوان قطع شد

مدیر روابط عمومی اورژانس جزئیات خودکشی زن جوان در متروی ولیعصر را تشریح کرد.

حسن عباسی در گفتگو با مهر اظهار داشت: ساعت 11 و 50 دقیقه حادثه ای در ایستگاه متروی ولیعصر به اورژانس تهران اطلاع داده شد و بلافاصله تکنسین های اورژانس خود را به محل حادثه رساندند.

وی افزود: در این حادثه زن 30 ساله ای هنگام حرکت ترن مترو خود را به زیر قطار انداخت که در این حادثه یک پای او قطع شد.

مدیر روابط عمومی اورژانس حال این زن را وخیم اعلام کرد و گفت: امدادگران بلافاصله زن جوان را برای درمان به بیمارستان فیروزگر تهران منتقل کردند.

وی درباره علت این حادثه گفت: مسوولان مترو باید در این زمینه اطلاع رسانی کنند اما شاهدان مدعی بودند زن جوان خودکشی کرده است.

منبع : صبحانه

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
بازگشت بالا