رفتن به محتوای اصلی

فال روزانه سه شنبه 1393/5/14

تاریخ انتشار:
یک نت ـ فال روزانه سه شنبه 1393/5/14
فال روزانه سه شنبه 1393/5/14

فال روزانه سه شنبه 1393/5/14

فروردین

امروز سعی کنید تا می توانید ارتباطات اجتماعی خود را گسترش دهید. این مساله باعث می شود تا در جمع هایی که حاضر می شوید ایده های بسیار خوبی کشف کنید که برای شغل شما بسیار موثر و کمک کننده هستند. شاید برخی از فکرهایی که به ذهنتان خطور می کنند، در ظاهر غیر قابل اجرا باشند. اما همه آنها را یادداشت کنید تا در فرصت مناسب برایشان برنامه ریزی کنید و ملزوماتشان را فراهم آورید. هیجان و سرعت کاری شما امروز زیاد است. اما مراقب باشید دیگران را زیر این همه فشار له نکنید. این را بدانید فرد مورد علاقه تان به هیچ عنوان دوست ندارد با او دستوری و امری حرف بزنید. باید با مهربانی ایده های خود را مطرح کنید تا موجب ناراحتی نشود.

اردیبهشت

امروز یک تغییر جهت کلی در مورد تفکرتان موجب می شود تا در مسیر درست تر قرار بگیرید. با ایجاد ارتباط با انسان های جدید که دیدگاه های ارزشمندی دارند می توانید موقعیت کاری خود را ارتقا دهید. صحبت با افراد جدید به شما کمک می کند تا خلاقیت خود را شکوفا کنید. حتی در حوزه های هنری نیز می توانید سرگرمی های خوبی برای خود بیابید. در محل کار حرف بزنید تا هر تضاد دیدگاهی که وجود دارد برطرف شود. در مورد مسایل عاشقانه، این را بدانید که حرف و عملتان باید یکی باشد. رابطه خوب با شریک عاطفی خود دارید و می توانید این رابطه را با صداقت و راستگویی بهتر نیز کنید.

خرداد

شاید شدت احساسات شما امروز زیاد شده باشد. بد نیست بیرون بروید و با انسان های جدید آشنا شوید. یا حتی می توانید برای یک سفر کوتاه برنامه ریزی کنید. قوی بودن حس ها این مزیت را دارد که عمیق تر به مسایل اطراف نگاه کنید و در نتیجه مسایلی را به یاد بیاورید که شاید تاکنون اهمیتی به آنها نمی داده اید. در مورد کار بهتر است تردیدها را کنار بگذارید و با اعتماد به نفس کارهایی که تصور می کنید درست است را انجام دهید. در مورد مسایل عاطفی، با این همه حس قوی که شما دارید می توانید در کنار معشوق باشید و یک روز خوب را رقم بزنید. یا اگر مشکلی میان شما هست، با حرف آن را برطرف کنید.

تیر

امروز رویاها و تصویرهای ذهنی بسیار در مغز شما در رفت و آمد هستند. چیزهایی از گذشته به یادتان می آید که ترس ها و نگرانی های شما را در خود دارند. این حالت به شما حس روحانی و معنوی می بخشد و می توانید برای انجام پروژه های هنری از آنها بهره بگیرید. این را بدانید در انتهای روز حس آرامش بیشتری خواهید داشت. شاید لازم باشد در مورد عواطف خود حرف بزنید. هر چیزی که ناراحتتان می کند را یا به معشوق بگویید یا یادداشت کنید. بیان حس ها این مزیت را دارد که طرف مقابل نیز به خوبی به نیازهای شما واقف می شود و می توانید رابطه بهتر و عمیق تری با هم داشته باشید. شاید افکارتان کمی مبهم باشند اما از بیان آنها تردید به دل راه ندهید.  

مرداد

بهتر است ارتباطات اجتماعی خود را گسترش دهید. در میان انسان های جدید می توانید با فرد یا افرادی آشنا شوید که کمک فکری بسیاری به شما می کنند. انرژی های مثبت فراوانی در هوا جاری است و می توانید از آنها در جهت پیشبرد اهداف شغلی خود به بهترین شکل بهره بگیرید. امروز در نظر دیگران بسیار جذاب هستید و از این فرصت برای صحبت های هدف دار استفاده کنید. در مورد مسایل عاطفی نیز یک روز نرمال و آرام را پشت سر خواهید گذاشت. می توانید با شریک عاطفی خود بیرون بروید و در مورد خواسته های یکدیگر حرف بزنید. صحبت کردن های عمیق به بهبود رابطه شما کمک بسیاری می کنند.

شهریور

انرژی بسیار خوبی از نظر جسمی و روحی دارید. در روزهای گذشته، بار سنگینی از فشارهای کاری و فکری روی دوش شما بود و امروز می توانید با فراغ بال و خیال راحت در مورد ایده های خود حرف بزنید. در جمع های کاری یا دوستانه شرکت کنید تا بتوانید از دیدگاه های دیگران در جهت بهبود شغل خود بهره بگیرید. چالش های زندگی هدف جدیدی برای شما ایجاد می کنند. در مورد مسایل عاطفی، مدت ها است می خواهید حرف های دل خود را مطرح کنید اما اعتماد به نفس آن را ندارید. امروز فرصت خوبی برای حرف زدن و تخلیه احساسی است.

مهر

امروز متوجه می شوید کارهای شما با سرعت بسیار خوبی به سمت موفقیت پیش می روند. این موجب خرسندی شما می شود. شاید در میانه روز احساس کنید کنترل اوضاع از دست شما خارج شده است، اما نگران نشوید. این توان را دارید تا به خوبی همه شرایط را مدیریت کنید. این را بدانید با تمرکز روی کارها می توانید تلاش های چند وقت اخیر خود را به سرانجام برسانید. در مورد مسایل عاطفی سعی کنید خیلی شتابزده رفتار نکنید. شاید بهتر باشد در مورد خواسته های خود بی پرده حرف بزنید و هر نوع سوءتفاهمی را برطرف کنید.

آبان

امروز احتمالا در موقعیتی قرار می گیرید و مجبور می شوید در یک جمع سخنرانی کنید. اعتماد به نفس داشته باشید. ذهن شما بسیار خلاق و گره‌گشا است و می توانید در انتهای این سخنرانی تحسین و تمجید دیگران را برای خود رقم بزنید. شمرده و با فکر حرف بزنید و هر ایده یا نظری در سر دارید را با رعایت مراتب احتیاط، بیان کنید. برای پیشرفت بیشتر، شاید لازم باشد روش های خود را تغییر دهید. در مورد مسایل عاطفی، به جای پنهان کردن نگرانی ها خود و ادامه وحشت درونی، در مورد خواسته ها و نیازهای خود حرف بزنید. با شریک عاطفیتان در مورد همه چیز صحبت کنید و خودتان نیز با یک کنکاش درونی ببینید آیا واقع‌گرا بوده اید یا خیر.

آذر

یک روز عالی و سرشار از شانس در انتظار شما است. خلاقیت و هنر نیز در این روز در اوج خود قرار دارند. اگر در حوزه هنر مشغول به کار هستید بدانید که با ایده های فوق العاده عالی خود تحسین اطرافیان را برخواهید انگیخت. اگر هم فقط به هنر علاقه دارید، در موقعیتی قرار می گیرد گه آثار هنری ارزشمند را از نزدیک ببینید و شاید بخرید. به طور کلی، فرصت بسیار خوبی برای موفقیت وجود دارد. از این همه انرژی بهره بگیرید. شاید بد نباشد روند همیشگی خود را تغییر دهید تا در کارهایتان نیز پیشرفت خوبی را شاهد باشید. در مورد مسایل عاطفی، بسیار مراقب کلماتی که استفاده می کنید، باشید. مهربانی و لبخند را فراموش نکنید و سعی کنید طرف مقابلتان را درک کنید.

دی

ارتباط های شما در پیشرفت و مورد توجه قرار گرفتن شما بسیار موثر هستند. البته برای موفقیت هایی که امروز شاهد آن هستید، خیلی مغرور نشوید و واقعیت های زندگی را به فراموشی نسپارید. درهای پیروزی به روی شما باز هستند. دیگران روی ایده های شما سرمایه گذاری م یکنند و همه چیز شبیه آن چیزی می شوید که در روزهای گذشته رویایتان بوده است. اما این آغاز مسیر پیشرفت است. باید مدیریت و برنامه ریزی داشته باشید تا طولانی مدت این همه خوشحالی را ادامه دهید. تغییر استراتژی هم ایده خوبی است. در مورد مسایل عاطفی، خودتان هم می دانید شریکتان را دوست دارید و بهتر است با بهانه جویی های بی مورد خودتان را گول نزنید.

بهمن

این را بدانید هر چه کارهای مثبت بیشتری انجام دهید، همان قدر نتیجه های مثبت تری دریافت خواهید کرد. احساسات و عواطف شما امروز شدید هستند. اگر به کائنات و نیروهای برتر اعتماد دارید، امروز کشف های جدیدی در این مورد خواهید داشت که در بهبود کار و فکر و شرایط زندگی شما بسیار موثر است. در مورد احساسات خود با شریک عاطفیتان حرف بزنید. اما خیلی هیجان زده رفتار نکنید. بهتر است با خفظ وقار خود در مورد نیازهای هر دو طرف حرف بزنید و رابطه خود را نسبت به قبل بهتر کنید.

اسفند

امروز فشار کاری شما زیاد است. باید در فرصت کمی که دارید کارهای بسیاری را به انجام برسانید. این مساله خسته تان می کند. شاید بهتر باشد به جای سخت کوشی بی حاصل، کمی توقف کنید. برای کارها برنامه ریزی و اولویت بندی کنید. به این ترتیب، می دانید کدامیک یک را اول انجام دهید و تمرکزتان نیز روی کارها بیشتر خواهد بود. در مورد مسایل احساسی نیز نگرانی های بیهوده را دور بریزید. هر چه در دل دارید را بیان کنید و خود را از بار فشار بیرون بیاورید. اعتماد به نفس داشته باشید و به موجب آن موجب خوشحالی خود و شریک عاطفیتان بشوید.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
بازگشت بالا