رفتن به محتوای اصلی

حاشيه كامل ديدار تراكتور - راه آهن

تاریخ انتشار:
یک نت ـ حاشيه كامل ديدار تراكتور - راه آهن
حاشيه كامل ديدار تراكتور - راه آهن

دیدار 2 تیم تراکتورسازی و راهآهن با برتری 3 بر صفر تیم راهآهن به پایان رسید و بلافاصله پس از آن بازیکنان تراکتورسازی زمین مسابقه را ترک کردند ولی بازیکنان راهآهن به جشن و پایکوبی پرداختند. * نواخته شدن موسیقی بین 2 نیمه باعث شد تا هواداران نتیجه را به فراموشی بسپارند و برای دقایقی خوشحالی کنند.

* پورجمشیدیان رئیس هیئت مدیره باشگاه تراکتورسازی با حضور در ورزشگاه این دیدار را از نزدیک تماشا کرد.

* علی کریمی که به همراه میثم بائو در بین 2 نیمه برای گرم کردن در زمین حضور یافته بود با تجمع توپ جمعکنها روبرو شد و با آنها عکس یادگاری گرفت.

* بهادر عبدی هنگام شروع نیمه دوم با علی کریمی صحبت و شوخی کرد که کریمی هم به شوخی وی پاسخ داد و او را راهی زمین مسابقه کرد. * پس از گل سوم راهآهن، هواداران تراکتور برای این تیم دست زدند و راهآهن را مورد تشویق قرار دادند.

* هواداران سمت چپ جایگاه با وجود اینکه تراکتور 3 گل از میهمان خود دریافت کرده بود، همچنان تیم محبوبشان را تشویق کردند و از تونی خواستند به خاطر نتیجه بازی ناراحت نباشد.

* علی کریمی قبل از اینکه وارد زمین مسابقه شود با شعار «کریمی کاپرفیلد» مورد تشویق قرار گرفت. * تعدادی از هواداران تراکتورسازی با شعار «محمد اف 14» از الیویرا خواستند این بازیکن را راهی زمین مسابقه کند.

* اسکوربورد تعداد هواداران حاضر در ورزشگاه را 5 هزار و 710 نفر اعلام کرد. * برخی از هواداران تراکتورسازی به محض صاحب توپ شدن مسعود ابراهیمزاده این بازیکن را «هو» کردند که بقیه هواداران به این اقدام آنها اعتراض و این بازیکن را تشویق کردند.

* محمد ابراهیمی قبل از ورود به زمین مسابقه با منصور ابراهیمزاده خوش و بش کرد و سپس با تشویق هواداران وارد زمین مسابقه شد.

* هواداران تراکتورسازی با تشویق ممتد بازیکنان تیم خود از آنها خواستند به خاطر این شکست ناراحت نباشند و به آینده تیم امیدوار باشند.

* علی کریمی پس از پایان بازی با محاصره توپ جمعکنها مواجه شد و پیراهن خود را به آنها اهدا کرد.

* لازم به ذکر است جشن قهرمانی تیم تراکتورسازی در جامحذفی تا دقایقی دیگر در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار میشود.

منبع :تسنيم

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
بازگشت بالا