رفتن به محتوای اصلی

قصد داریم قرارداد اولیویرا را تمدید کنیم/ تراکتور به یکی از اهدافش رسید

تاریخ انتشار:
یک نت ـ قصد داریم قرارداد اولیویرا را تمدید کنیم/ تراکتور به یکی از اهدافش رسید
قصد داریم قرارداد اولیویرا را تمدید کنیم/ تراکتور به یکی از اهدافش رسید

قصد داریم قرارداد اولیویرا را تمدید کنیم/ تراکتور به یکی از اهدافش رسید

مجله اينترنتي يك نت :جمشید نظمی ،مدير عامل باشگاه تراكتور سازي تبريز درباره قهرمانی تیم فوتبال تراکتورسازی در جام حذفی با بیان مطلب فوق اظهار داشت: روز اولی که به عنوان مدیرعامل باشگاه انتخاب شدم، گفتم که اهل عمل هستم نه حرف زدن. خوشبختانه ما به هدفی که در مرحله اول پیش بینی کرده بودیم، یعنی قهرمانی در جام حذفی رسیدیم.

وی ادامه داد: در لیگ برتر دیگر امیدی برای قهرمانی یا عنوان نایب قهرمانی نداریم. ولی اینطور هم نیست که بخواهیم لیگ را شُل بگیریم و جدی بازی نکنیم. در لیگ برتر هم با تمام وجود بازی خواهیم کرد ولی تمرکزمان روی لیگ قهرمانان است. تجربه آسیایی تراکتورسازی نسبت به سایر تیم‌ها کمتر است ولی ما به صعود در مسابقات لیگ قهرمانان فکر می‌کنیم.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی با تشکر از مجید جلالی و کادر فنی قبلی تیم تراکتورسازی، تاکید کرد: خیلی‌ها برای تراکتورسازی زحمت کشیدند. این قهرمانی برای من یا تونی نبود. ما در شرایطی وارد تراکتورسازی شدیم که قصد داشتیم افت روحی تیم را به شرایط ایده آل برگردانیم. مجید جلالی با تیمی که درست کرده بود، کمک زیادی به تونی کرد.

نظمی در ادامه در خصوص احتمال تمدید قرارداد تونی اولیویرا با تیم تراکتورسازی یادآور شد: بنا داریم قرارداد تونی را تمدید کنیم. تونی وقتی به تبریز برگشت از استقبال مردم تبریز شوکه شد. به همین دلیل او خودش هم تمایل دارد که قراردادش را تمدید کنیم ولی هنوز فرصت نکرده‌ایم با وی دراینباره صحبت کنیم. قرار است ظرف روزهای آینده و در زمانی مناسب درباره تمدید قرارداد تونی با وی مذاکره کنیم.

وی همچنین درباره ناراحتی علی کریمی در جشن قهرمانی تراکتورسازی از مسئولان پیشین باشگاه پرسپولیس، گفت: این موضوعی نیست که من وارد آن شوم ولی علی کریمی بازیکن حرفه‌ای است و زحمات زیادی برای فوتبال ما کشیده است. باید شان این بازیکن حفظ شود.

مدیرعامل تراکتورسازی در پایان با تشکر از عوامل اجرایی استان کرمان و باشگاه مس برای میزبانی مناسب در فینال جام حذفی، گفت: علاوه بر مسئولان استان کرمان، باید از مسئولان استان آذربایجان شرقی و شهر تبریز هم تشکر کنم که همه جوره از ما حمایت کردند. همچنین از سازمان لیگ که برنامه بسیار منظم و خوبی را برای جشن قهرمانی در نظر گرفته بود.

تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز روز جمعه موفق شد تیم مس کرمان را در فینال جام حذفی با نتیجه یک بر صفر شکست بدهد و به عنوان قهرمانی این مسابقات برسد.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
بازگشت بالا