رفتن به محتوای اصلی

فال روزانه 19 / 11 / 1392

تاریخ انتشار:
یک نت ـ فال روزانه 19 / 11 / 1392
فال روزانه 19 / 11 / 1392

فال روزانه 19 / 11 / 1392

فال روزانه متولدین فروردین

چرا امروز را به خودتان استراحت نمی دهید؟ گاهی لازم است به مسایلی که دوست دارید رسیدگی کنید. کار همیشه هست. باید زمانی را برای خود اختصاص دهید. بعدازظهر یک چرت حسابی بزنید و سرحال برای شام با دوستان بیرون بروید و از لحظه های خود استفاده کنید. حتی می توانید خیلی ساده یک دوش آبگرم بگیرید و برای قدم زدن بیرون بروید. مراقب خودتان باشید. انرژی های امروز، لحظه های نابی برای عشق و دوست داشتن برایتان مهیا کرده اند. اعتماد به نفس داشته باشید و به سراغ فردی بروید که مدت ها است به او علاقه دارید و محبت خود را برایش بگویید. از این نقطه می توانید با هم دوستی خوبی را آغاز کنید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

والدین و اطرافیان شما امروز به هیچ عنوان نمی توانند شما را پیدا کنند. مدام از یک طرف به طرف دیگر می روید و در یک جا ساکن نیستید. شما با خود فکر می کنید این بهترین فرصت برای وقت گذرانی با فردی است که دوستش دارید و می توانید در کنار یکدیگر شادی وصف‌ناپذیری را تجربه کنید. امروز ملاقات های غیرمنتظره ای خواهید داشت. مثل اینکه کسی به کمک و مشاوره شما نیاز دارد. اگر کارهای بسیاری برای انجام دارید و خود را ملزم به انجام آنها می دانید هم باز، دوست خود را از در خانه رد نکنید. کارها را می توان بعد هم انجام داد. اما آن فرد اکنون به شما نیاز دارد.فال روزانه متولدین خرداد

امروز برای انجام کارها و نقشه هایی که در سر دارید برنامه ریزی می کنید. اگر تنها زندگی می کنید که باید بدانید هیچ کدام از این کارها به زندگی روزمره کسی ضربه یا لطمه ای وارد نمی کند. اما اگر با دوست یا خانواده تان زندگی می کنید، شاید او به کمک شما نیاز داشته باشد و نباید بی تفاوت از کنار او عبور کنید. امروز این شانس را دارید تا با فردی آشنا شوید که به یکی از بهترین دوست های شما تبدیل می شود و برای مدت های طولانی در کنارتان خواهد ماند. شما هردو تفاهم بسیاری با هم دارید و می توانید در کنار هم لحظه های شاد زیادی را رقم بزنید.

فال روزانه متولدین تیر

امروز به این نتیجه می رسید که نمی توانید همه کارها را به تنهایی و فقط با فکر خودتان به انجام برسانید. واقعیت این است که می توانید اما خودتان به صورت درونی دوست دارید ایده های خود را با دیگران در میان بگذارید و نظرات و پیشنهادات آنها را نیز بشنوید. به این ترتیب احساس بهتری با خود خواهید داشت. اگر مساله ای موجب ناراحتی شما شده است در رابطه با آن با مادر یا یک بزرگ تر خود حرف بزنید. این افراد با داشتن تجربه بیشتر راهکارهای بهتری به شما نشان خواهند داد. اگر از نظر مکانی از خانواده خود دور هستید، تلفنی این مساله را مطرح کنید.

فال روزانه متولدین مرداد

امروز مراقب باشید در دام این جمله گرفتار نشوید که «بیچاره من!» این یک تله است که شما را به قعر ناراحتی می کشاند. این را بدانید همه اتفاق هایی بدی هم که برای انسان ها رخ می دهد، انتهای خوبی دارند. شما همیشه به خوبی توانسته اید رویدادهای اطراف خود را کنترل کنید و آنها را به سمت شادی و موفقیت سوق دهید. امروز هم همین کار را انجام دهید. فقط به پیشرفت و مسایل مثبت فکر کنید. امروز می توانید در روابط خود گرما و اشتیاق فراوانی را درک و حس کنید. بهترین زمان برای قرار گذاشتن با فردی است که دوستش دارید. بیرون بروید و از زیبایی های این روزها بهره بگیرید. خوب است انسان گاهی دیدگاهش به زندگی را تغییر دهد.

فال روزانه متولدین شهریور

امروز باید تلاش کنید تا افکار خود را منجسم کنید و در دام ناامیدی گرفتار نشوید. میزان فکر و احساسات و اشتیاقات شما برای نداشته هایتان بسیار زیاد است و باید بتوانید همه آنها را در کنترل خود بگیرید. شاید گاهی احساس کنید کم آورده اید و نمی توانید ادامه دهید. این نوع افسردگی و ناراحتی ها این را نشان می دهند که شما برای مدت زیادی است که تنها هستید و باید برای خود فکری کنید. با دوستانتان برنامه بگذارید و بیرون بروید. امروز می توانید رابطه عاشقانه بسیار خوبی را تجربه کنید. اگر در حال حاضر با کسی دوست نیستید و رابطه ای ندارید، امروز فردی را ملاقات می کنید که با ایده آل های شما جور است. بهترین لباس های خود را بپوشید و با هم بیرون بروید و از گپ و گفت‌وگوی عالی با هم لذت ببرید.

فال روزانه متولدین مهر

امروز می توانید کارهای نوآورانه جالبی انجام دهید. شما ورزش و هنر را بسیار دوست دارید و شاید فکر بدی نباشد که محصولات هنری زیبایی خلق کنید. اگر دستی در هنر دارید، از استعدادهای خود بهره بگیرید و آثار زیبا خلق کنید. خلاقیت زیاد شما در این روز می تواند موجب ایجاد یک اثر ماندگار شود. از این فرصت برای مطرح کردن خود استفاده کنید. می توانید رابطه عاشقانه خود که در آن کمی دچار مشکل شده بودید را درست و دوباره امید و خوشحالی را در کنار هم تجربه کنید. هر دو شما فاز فکری مشترکی دارید و از اینکه زمان بیشتری را در کنار هم سپری کنید، هراس نداشته باشید.

فال روزانه متولدین آبان

امروز می توانید برای فردی که از شما دور است نامه بنویسید یا برای او کارت پستال ارسال کنید. امروز کارهای بسیار هیجان انگیزی می توانید انجام دهید. می توانید هدیه ای که شامل کتاب یا کلوچه یا کارهای دستی و هنری است برای دوست عزیز خود ارسال کنید. اینکه امروز یکی از دوستان خود را خوشحال کنید، بسیار برایتان هیجان انگیز و خوشحال کننده است. امروز با فردی ملاقات می کنید که بسیار به دلتان می نشیند. البته شاید قبلا هم با او آشنایی داشته باشید. اما هر چه هست، تلاش می کنید تا کاری انجام دهید که بتوانید به او نزدیک شوید. باید بدانید این مسایل به زمان نیاز دارند.

فال روزانه متولدین آذر

امروز باید از خلاقیت و استعدادهای درونی خود استفاده کنید. کارهای هنری که در آنها استعداد دارید را آغاز و آثار ماندگاری خلق کنید. اگر فرزند دارید می توانید با آنها کاردستی درست کنید. امروز تا می توانید از احساسات درونی خود بهره بگیرید و مهارت های هنری خود را به نمایش بگذارید. امروز بسیار دوست دارید خود را به فردی نزدیک کنید که مدت های طولانی است به یاد و فکر او هستید. برای جلب نظر او می توانید از نگاه و لبخندهای گرم و دوستانه آغاز کنید.

فال روزانه متولدین دی

برای خود موسیقی بگذارید و در زیبایی های این هنر غرق شوید. اگر درون خود احساس غمگینی دارید، موسیقی تاثیر بسیاری بر روحیه تان خواهد داشت. این هنر همچون دالانی است که شما را به درون خودتان می رساند و می توانید دید درست و بهتری از خود پیدا کنید. می توانید احساسات واقعی خود را درک کنید و برای مشکلات آن راهکارهای مناسب بیابید. از همه انرژی های امروز نهایت استفاده را ببرید. امروز این شهامت را خواهید داشت تا به فردی که دوستش دارید ابراز علاقه کنید. البته شما اصولا عادت به کارها ندارید. اما امروز احساساتتان فرق دارد و می توانید پا پیش بگذارید.

فال روزانه متولدین بهمن

امروز بسیار دوست دارید بیرون بروید و هر چه دلتان می خواهد بخرید. اما کمی منطقی فکر کنید. پیش از اینکه بخواهید همه پس انداز خود را برای خرید وسایلی که واقعا نیاز ندارید، هزینه کنید، درست فکر کنید. لیست خرید را دوباره دوره کنید و ببینید کدام یک از آنها را بهتر است حذف کنید. امروز می توانید فرد موردعلاقه خود را به خانه تان دعوت کنید و فضایی رمانتیک به وجود بیاورید و از گپ و گفت و صرف غذا در کنار هم لذت ببرید.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز خوب است حسابی سر خود را شلوغ کنید. کارهای عقب افتاده را انجام دهید و از انرژی هایی که امروز دارید در جهت درست استفاده کنید. با این همه انرژی خیلی زود آنها را به انجام خواهید رساند و می توانید از فرصت باقی مانده برای علاقه مندی های شخصی خود هزینه کنید. از نظر عاطفی در شرایط بسیار خوبی قرار دارید و می توانید یک قرار عاشقانه عالی با فرد مورد علاقه تان ترتیب دهید. نیازی به عجله کردن نیست. امروز فرصت بسیاری برای همه کارهای خود دارید.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
بازگشت بالا