رفتن به محتوای اصلی

درخواست عجیب مدیربرنامه‌های ابراهیموویچ/

تاریخ انتشار:
یک نت ـ مدیر برنامه‌های مهاجم سوئدی پاری‌سن‌ژرمن از او درخواست کرد تا دیگر راحت گلزنی نکند.
درخواست عجیب مدیربرنامه‌های ابراهیموویچ/

تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن سه‌شنبه شب در دیدار نیمه نهایی جام اتحادیه فرانسه موفق شد با 2 گلی که زلاتان ابراهیموویچ در دقایق 5 و 90 به ثمر رساند در خانه نانت به برتری 2 بر یک برسد و به فینال این رقابت‌ها راه یابد.

مینو رایولا، مدیر برنامه‌های مهاجم سوئدی پاری‌سن‌ژرمن در گفت‌و‌گو با مجله «فرانس فوتبال» به حال شوخی گفت: وقتی زلاتان گل اول را زد خنده‌ام گرفت، او اینقدر راحت گلزنی کرد که انگار با بچه‌های من داشت بازی می‌کرد. بعد از بازی به ایبرا گفتم لطفاً دیگر این مدل گلزنی نکن، چون ممکن است خیلی‌ها فکر کنند که رقابت‌های فوتبال در فرانسه آسان و پیش‌پا افتاده است!

رایولا 46 ساله با اشاره به نیلس لیدهولم، مهاجم سرشناس سوئد که به مدت 11 سال برای میلان بازی کرد، عنوان کرد: اسطوره‌ای در میلان به نام نیلس لیدهولم حضور داشت که هرگز پاس اشتباهی نمی‌داد ولی یک روز این اتفاق افتاد و تمامی تماشاگران حاضر در ورزشگاه از جای خود برخاستند و او را تشویق کردند، چون این را درک می‌کردند که او هم انسان است و ممکن است اشتباه کند. خب، اگر زلاتان هم یک گل عادی به ثمر برساند از جایم برمی‌خیزم و او را تشویق می‌کنم.

مدیر برنامه‌های ابراهیموویچ معتقد است این مهاجم 32 ساله که در رای‌گیری بهترین بازیکن جهان در سال 2013 پس از کریستیانو رونالدو، لیونل مسی و فرانک ریبری در جایگاه چهارم ایستاد، مستعدترین بازیکن فوتبال حال حاضر جهان است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: باز هم می‌گویم که اگر یک رای برای دادن به بهترین بازیکن جهان وجود داشته باشد مطمئنم که آن یک رای به زلاتان خواهد رسید به شرطی که نتیجه رای‌گیری فاش شود.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
بازگشت بالا