رفتن به محتوای اصلی

کی‌روش هدایت آفریقای جنوبی را برعهده می‌گیرد

تاریخ انتشار:
یک نت ـسرمربی پرتغالی تیم ملی ایران، به نظر می‌رسد پس از پایان جام جهانی 2014 برزیل هدایت تیم ملی آفریقای جنوبی را بر عهده خواهد گرفت.
کی‌روش هدایت آفریقای جنوبی را برعهده می‌گیرد

سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران، به نظر می‌رسد پس از پایان جام جهانی 2014 برزیل هدایت تیم ملی آفریقای جنوبی را بر عهده خواهد گرفت.

منابع وابسته به بخش بین المللی وبسایت گل می‌گویند که دستیار سابق سرالکس فرگوسن در منچستریونایتد هدایت تیم آفریقای جنوبی را برعهده می‌گیرد.

کی‌روش که بین سال های 2000-2002 هدایت تیم ملی آفریقای جنوبی را برعهده داشت، از سال 2011 هدایت تیم ملی ایران را برعهده گرفته و این تیم را به جام جهانی برزیل رسانده است.

یکی از منابع در فدراسیون فوتبال آفریقای جنوبی به وبسایت بین المللی گل اعلام کرده است که کی‌روش با این فدراسیون به توافق رسیده است و پس از جام جهانی هدایت این تیم را برعهده می‌گیرد.

این منبع به وبسایت گل گفت: "کارلوس مجدداً هدایت تیم ملی آفریقا را به عهده می‌گیرد. قرارداد او از ژولای امسال خواهد بود و او دوست ندارد تا قبل از پایان قراردادش با تیم ملی ایران، تیم جدیدش را معرفی کند."

البته شایعات بسیاری حاکی از آن است که منچستریونایتد نیز در اندیشه به خدمت گرفتن کارلوس کی‌روش در صورت جدایی دیوید مویس است.

منبع : طرفداری

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
بازگشت بالا