رفتن به محتوای اصلی

آخرین نقل و انتقالات باشگاه سپاهان

تاریخ انتشار:
یک نت ـ سرپرست تيم فوتبال سپاهان اصفهان اعلام کرد صحبت‌هايي بين جواد نکونام و باشگاه سپاهان براي فصل آينده و حضور در اين تيم انجام شده بود اما او در گزينه‌هاي ما قرار نداشت و به سپاهان نمي‌پيوندد.
آخرین نقل و انتقالات باشگاه سپاهان

رسول خوروش در گفتگو با مهر، در خصوص وضعيت نقل و انتقالات باشگاه سپاهان اصفهان و جدايي اميد ابراهيمي از اين تيم اصفهاني، ضمن بيان مطلب فوق اظهار کرد: به هر حال باشگاه در اين زمينه اقداماتي صورت داده و تلاش مي‌کند که بازيکن با کيفيت و خوبي را به عنوان جايگزين ابراهيمي جذب کند.

وي پيرامون شايعه حضور جواد نکونام کاپيتان تيم ملي ايران در سپاهان افزود: صحبت‌هايي با نکونام براي حضور در سپاهان انجام شد اما او جزء گزينه‌هاي ما براي حضور در تيم به شمار نمي‌رفت و باشگاه علاقه‌اي به جذب او نداشت.

سرپرست تيم فوتبال سپاهان اصفهان درباره شايعه مذاکره سپاهان با مهدي بدرلو، بازيکن سابق فولاد خوزستان تصريح کرد: اين شايعات صحت ندارد و سپاهان تمايلي به جذب اين بازيکن ندارد.

خوروش درباره بازيکنان مورد نظر اين تيم براي فصل آينده اضافه کرد: سپاهان علاقه دارد که خسرو حيدري و هاشم بيک‌زاده را نيز براي فصل آينده به خدمت بگيرد اما هنوز مشخص نيست که شرايط اين باشگاه و مذاکره با اين بازيکنان به کجار مي‌رسد.

باشگاه سپاهان تاکنون توانسته وريا غفوري، عبدالله کرمي و رسول نويدکيا را به خدمت بگیرد؛ همچنین غلامي، بولکو، اميد ابراهيمي و محمودوند بازیکنان جدایی سپاهان تا این لحظه می‌باشند.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
بازگشت بالا