رفتن به محتوای اصلی

پول و کریمی هم دایی را متقاعد نکرد

تاریخ انتشار:
یک نت ـ پول و کریمی هم دایی را متقاعد نکرد/اینبار دایی، شیث را نخواست!
پول و کریمی هم دایی را متقاعد نکرد

یک منبع آگاه در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، گفت: باشگاه سپاهان برای اینکه در نیم فصل دوم حضوری موفق تر در رقابت های لیگ برتر داشته باشد، درخواست کتبی خود را برای جذب سید مهدی سید صالحی به باشگاه پرسپولیس فرستاده و ظاهراً برای صورت گرفتن این اتفاق پیشنهاد خوبی هم به سرخ ها ارائه کرده است.

بر اساس این گزارش، طبق شنیده ها، رویانیان پس از اطلاع از این پیشنهاد با سرمربی تیمش به گفتگو پرداخت و سعی کرد دایی را متقاعد کند که این انتقال صورت پذیرد، چرا که با انتقال مهاجم سرخ ها به اصفهان او می توانست یعقوب کریمی را به همراه مقداری پول به تهران بیاورد، اما این پیشنهاد با مخالفت مطلق دایی همراه شد تا پرونده انتقال سید صالحی به سپاهان خیلی زود بسته شود.

**اینبار دایی، شیث را نخواست!

شاید هنوز عده ای هستند که اتفاقات ناگوار پرسپولیس در زمان سرمربیگری حمید استیلی را فراموش نکرده اند و آنهایی که دیدار سرخ‌ها با داماش را به خاطر دارند، مطمئناً نمی توانند مقصران آن بازی را ببخشند.

شیث رضایی که این روزها در دسته پایین تر حضور دارد و البته آن جا هم کم حاشیه سازی نمی کند، قصد دارد برای نیم فصل دوم راهی لیگ برتر شود و جالب است که اولویت خود را حضور مجدد در پرسپولیس برگزیده است.

بر اساس این گزارش و به نقل از منابع غیررسمی، چند واسطه برای اینکه بار دیگر شیث رضایی را به پرسپولیس بازگردانند، باب مذاکره را با سرمربی سرخ‌ها باز کرده و تلاش کردند تا حکم بخشش او را از سرمربی پرسپولیس بگیرند و او را در نیم فصل دوم سرخپوش کنند. اما این تلاش آنها بی فایده بود چرا که سرمربی تیم تیم نمی‌خواهد با این تصمیم پرسپولیس را به حاشیه بکشد.

**مسلمان می آید و شماره 10 می پوشد

سرخ ها پیش از پایان نیم فصل اول نامه نگاری خود را با باشگاه هایی که بازیکنان مدنظرشان در آن توپ می زنند، آغاز کردند و حالا که چند روز از شروع نیم فصل نقل و انتقالات در نیم فصل گذشته است، توانسته اند به نتایج خوبی برسند.

با این که سرخ ها همچنان حرفی از توافق با گزینه های مورد نظرشان به میان نیاورده اند اما ظاهراً باید محسن مسلمان را اولین سرخپوش نیم فصل پرسپولیس نامید.

بر اساس این گزارش و به نقل از منابع غیررسمی تمام مراحل این انتقال رو به پایان است و مدیرعامل سرخ ها این خبر را به کادر فنی تیمش اعلام کرده و تنها در انتظار توافق نهایی بازیکنان سرخ مدنظر ذوب‌آهن با این باشگاه هستند تا این خبر را به صورت رسمی اعلام کنند.

گفتنی است، مسلمان در نیم فصل دوم برای سرخ ها با شماره 10 به میدان خواهد رفت.

 

برچسب‌ها

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
بازگشت بالا