رفتن به محتوای اصلی

قرباني اسيد پاشي نشان شجاعت گرفت/ دختر جوان جنايتي را بازگو کرد+عكس

تاریخ انتشار:
یک نت ـ به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، به نقل از اسوشيتدپرس، در حالي كه سه ماه از حمله مرگبار اسيدپاشي بر روي نائومي 21 ساله مقابل مركز خريد در شهر در استرانفورد واقع در شرق لندن مي‌گذرد وي عصر روز گذشته چهره‌ي خود را رسانه‌اي كرد.
 قرباني اسيد پاشي نشان شجاعت گرفت/ دختر جوان جنايتي را بازگو کرد+عكس

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، به نقل از اسوشيتدپرس، در حالي كه سه ماه از حمله مرگبار اسيدپاشي بر روي نائومي 21 ساله مقابل مركز خريد در شهر در استرانفورد واقع در شرق لندن مي‌گذرد وي عصر روز گذشته چهره‌ي خود را رسانه‌اي كرد.

پس از اين حمله كه از سوي فردي ناشناس و به اعتقاد پليس نژادپرستانه اتفاق افتاد، نائومي ياراي نگاه كردن به صورت خود را نداشت.وي پس از پايان كار خود كه به عنوان فروشنده لباس در مركز خريد "وست ميلد" بود هنگام پايان ساعت كاري خود به محض خروج از مركز خريد ناگهان مورد حمله اسيدپاشي قرار گرفت.

وي در گفتگو با خبرنگار اسوشيتدپرس گفت: من هرگز با افراد،‌ رفتار توهين‌آميزي ندارم كه منجر به پاسخ حمله با اسيد باشد. تلاش پليس براي يافتن فرد ضارب پس از گذشت سه ماه هنوز نتيجه‌اي در بر نداشته است.

نائومي كه به دليل صورت خود بسيار افسرده و گوشه‌گير شده بود با تلاش والدين خود ترميم و بازسازي صورت خود را و همچنين آماده‌سازي براي جراحي پلاستيك را در لندن آغاز نموده است.

وي در حالي كه مي‌گريست گفت: در لحظه‌اي كه فرد ناشناس كه صورت خود را پوشانده بود و راكب موتور بود پس از گذشتن از مقابلم از شدت سوختن قادر به ايستادن نبودم و وقتي چشمانم را باز كردم خود را درون بيمارستان يافتم و نائومي پس از اين مصاحبه در سالن چلسي نشان شجاعت را از طرف شهردار استراتفورد به دليل رسانه‌اي كردن چهره خود دريافت نمود.

تنها مظنون اين پرونده نامزد سابق وي الكساندر جرج من است كه در حال حاضر متواري است. پليس با انتشار عكس وي كه پس از فاش شدن حقايق از طرف نائومي بدست آورده جستجوي همه‌ جانبه خود را براي دستگيري فرد ضارب آغاز كرده است.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
بازگشت بالا