رفتن به محتوای اصلی

جزئیات آخرین دیدار عارف با هاشمی/ آقای خاتمی! خط شما یا خط امام؟

تاریخ انتشار:
یک نت ـ جزئیات آخرین دیدار عارف با هاشمی/ قانونی شنیع در آلمان/ آقای خاتمی! خط شما یا خط امام؟
جزئیات آخرین دیدار عارف با هاشمی/ آقای خاتمی! خط شما یا خط امام؟

به منظور سهولت در ارائه مهم‌ترین اخبار سایت‌ها و روزنامه‌های روز کشور به مخاطبان خود، مهم‌ترین اخبار این رسانه‌ها را به صورت روزانه در یک بسته خبری آماده و منتشر می‌کند. در ادامه مهم‌ترین اخبار سایت‌ها و روزنامه‌های کشور در روز دوشنبه 04/06/92 می‌آید:

*آقای خاتمی! خط شما یا خط امام؟

 

 

روزنامه کیهان امروز 04/06/92 در قسمت اخبار ویژه خود نوشت: یکی از سران فتنه به‌رغم تمجید از شیخ مطرود حضرت امام خمینی(ره) مدعی طرفداری از خط امام شد.

خاتمی پس از ذکر سوابق منتظری و بی‌آن که به سوابق زندگی وی در میدان دادن به باند منافق و تروریست مهدی هاشمی معدوم و خون دل‌هایی که حضرت امام(ره) در این زمینه خورد اشاره کند، مدعی خط امام شد و گفت: «بنده به صراحت می‌گویم امام محور و رهبر انقلاب ماست، ولی ما قرائتی از دین و امام و خط‌ و مشی ایشان داریم و به حد کافی هم می‌توانیم مستند بکنیم. اما قرائت‌هایی امروز وجود دارد که به رسمیت شناخته می‌شود آزاد است و مصونیت دارد و می‌تواند قرائت ما از امام را مورد تنگنا قرار دهد.»

شما میتوانید اخبار ویژه امروز روزنامه کیهان را اینجا بخوانید.

 

*جزئیات آخرین دیدار عارف با رفسنجانی/ حکایت دوستی و دشمنی هاشمی و اصلاح‌طلبان

 

 

سایت دانا امروز در گزارشی به جزئیات دیدار عارف و هاشمی رفسنجانی پرداخته است که در این گزارش آمده: این روزها برخی اختلافات ریشه‌ای جریان اصلاحات با هاشمی رفسنجانی بیشتر خود را نمایان کرده است؛ چرا که آنها از این واهمه دارند که جریان اصلاحات توسط هاشمی مدیریت و مصادره به مطلوب شود.

گزارش کامل را اینجا بخوانید.

*قانونی شنیع که 44 سال در آلمان حکم‌فرماست

 

 

ندای انقلاب در مطلبی به نقض حقوق حیوانات اشاره کرده است؛ در این مطلب آمده است: نقض حقوق حیوانات در اروپا مسئله تازه‌ای نیست ولی قانونی بودن تجاوز جنسی به حیوانات در آلمان بسیار شنیع و عجیب است.

ادامه مطلب را اینجا بخوانید.

*تلاش رئیس فدراسیون برکنار شده برای تغییر توپ‌های لیگ برتر

 

 

همچنین سایت مدال نیوز نوشت: یکی از رؤسای فدراسیون برکنار شده در تلاش است تا توپ‌های مارک پوما جانشین توپ الشپورت در لیگ برتر فوتبال ایران شود.

متن کامل خبر را اینجا بخوانید.

*شنود آمریکایی‌ها از مقر سازمان ملل متحد

 

 

سایت افکار نیوز نوشت: سرویس مخفی «آژانس امنیت ملی» آمریکا نه فقط نهادهای اتحادیه اروپا، بلکه مرکز سازمان ملل متحد در نیویورک را نیز هدف عملیات شنود خود قرار داده است.

متن کامل خبر را اینجا بخوانید.

 

منبع: فارس

برچسب‌ها

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
بازگشت بالا