پارتیشن شیشه ای

یک نت ـ از جدید ترین روش های پارتیشن کردن قسمت های مختلف یک فضا، پارتیشن های شیشه ای هستند که جدیدا به یکی از محبوب ترین انواع پارتیشن تبدی شد ه اند.
 پارتیشن شیشه ای

یک نت ـ پارتیشن شیشه ای

از جدید ترین روش های پارتیشن کردن قسمت های مختلف یک فضا، پارتیشن های شیشه ای هستند که جدیدا به یکی از محبوب ترین انواع پارتیشن تبدی شد ه اند. بسیاری از موارد استفاده از پارتیشن شیشه ای در سیستم های ادارات و سازمان ها یا آموزشگاه ها میباشد که مزایای زیادی دارند. به علاوه، شما میتوانید پارتیشن شیشه ای را دو نوع تک جداره و دو جداره در بازار بیابید. شما میتوانید پارتیشن مورد نظر خود را از شرکت رسا پارتیشن با تعرفه خیلی مناسب تهیه کنید و یا خرید خود را با اطمینان کامل از سایت فروشگاهی خریداری  کنید.

مزایای استفاده پارتیشن شیشه ای چیست؟

  • هدر ندادن وقت و هزینه: قیمت مقرون به صرفه ی پارتیشن شیشه ای یکی از مهمترین عوامل محبوبیت این نوع پارتیشن میباشد. از آنجاییکه نصب پارتیشن های شیشه ای عملی بسیار آسان و سریع است باعث صرفه جویی در زمان می شود. جالب است بدانید این پارتیشن ها قابل جابه جایی هستند و با تغییر محیط اولیه میتوان آن ها را در محیط مقصد دوباره نصب کرد.
  • داشتن حریم خصوصی: از دلایل دیگر برای استفاده از پارتیشن شیشه ای که بارها به آن اشاره شده این است که پارتیشن های شیشه ای باید به گونه ای باشند که حریم خصوصی فرد در آن حفظ شود و هیچ گونه مزاحمتی را برای شخص نداشته باشد. به این صورت که این پارتیشن های شیشه ای باید عایق صدا و عایق گرما و سرما باشند و این که در نهایت دارای تنوع در طرح و رنگ هستند که استفاده از پارتیشن های شیشه ای را چنانچه که نیاز به داشتن سبکی خاص و مدرن دارید توصیه می کنیم.

ویژگی هی پارتیشن بلوک شیشه ای

  1. عبور دادن نور و پخش آن در فضای اطراف
  2. پارتیشن بلوک شیشه ای عایق مناسبی برای صدا گرما و سرما
  3. از شیشه ی دوجداره تشکیل شده است که بین جداره ها خلا است.
  4. به این دلیل که مراحل و روند دیوارکشی سنتی  آجرچینی، گچ و خاک، سفیدکاری و نقاشی وجود داشته اما  در بلوك های شیشه ای  فقط شامل آجرچینی و بندکشی است.

برای مطالعه بیشتر سایت رسا پارتیشن را دنبال کنید:

https://rasapartition.ir/

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده