علی انصاریان با ضربات چاقو جان باخت! (عکس)

یک نت ـ متأسفانه ساعتی قبل علی انصاریان توسط سه شرور در محله قیطریه تهران با ضربات چاقو جان باخت…».
قتل-علی-انصاریان

یک نت ـ آیا علی انصاریان به قتل رسیده است؟

شایعه ی قتل علی انصاریان !!!

هفته گذشته خبری تکان دهنده همراه با عکس در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شد که خبر از مرگ دلخراش ستاره سابق پرسپولیس و استقلال می داد. خبرسازی تاسف باری که جز شیطنت و بازی یک فرد مریض با عکسی که به دستش رسیده بود، نیست.

به گزارش تابناک ورزشی، شایعه منتشر شده مربوط می‌شود به شایعه قتل علی انصاریان بازیکن سابق فوتبال و بازیگر کنونی سینما : «متأسفانه ساعتی قبل علی انصاریان توسط سه شرور در محله قیطریه تهران با ضربات چاقو جان باخت…».

تصویر علی انصاریان هم در ادامه این خبر منتشر شده است اما اصل ماجرا چیست؟ علی انصاریان این شایعه را تکذیب کرده و درمورد عکس پخش شده هم توضیح داد.

علی انصاریان درمورد پخش شدن عکس صحنه قتلش گفت که:«از دیشب تماس‌های زیادی از دوستانم داشتم و آنها نگران بودند. باید بگویم عکسی که درحال پخش شدن است، مربوط به آخرین صحنه فیلم کلاف است. صحنه‌ای که من و لیلا اوتادی به یک دیگر شلیک می‌کنیم و هر دو کشته می‌شویم. متأسفانه شایعه پردازان تلاش نکرده‌اند حداقل یک عکس خوب بگذارند(!) و یکی از بدترین عکس‌های مربوط به این صحنه را گذاشتند».

نکته قابل توجه در این شایعه پراکنی ، سطح سواد و تحصیلات شخص یا افرادی است که اقدام به این کار کرده اند و آن را می شود از اشتباه املایی در نوشتن بخشی از آیه معروف قرآنی مشاهده کرد. فرد خاطی «انا لله و انا الیه راجعون» را با دو اشتباه و غلط نوشته است!

تصویر زیر نیز مربوط به پوستر فیلم سینمایی کلاف می باشد که تصویر شایعه قتل علی انصاریان نیز مربوط به صحنه هایی از همین فیلم است.

 

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده